Prvních 5 vteřin rozhoduje!

15. prosince 2003, 00:00 - admin
15. prosince 2003, 00:00

Prvých pět vteřin po vstupu zákazníka do obchodu má velký význam. Často se stane, že zákazník vstoupí a čeká ne pět vteřin, nýbrž pět i více minut, než si ho vůbec někdo všimne. Takové přivítání působí na zákazníka špatným dojmem. Půl minuty čekání zdá se mu nekonečně dlouho.

INSPIRACE Z I. REPUBLIKY

Zákazník má dojem, že o něho nikdo nedbá. Tento dojem sníží jeho kupní náladu a znervosní ho. Prodavač pak už těžko proráží se svou nabídkou. Je tomu tak zejména u žen. Zákazník je host v obchodě a podle toho má býti také přivítán. Nikdy nevítáme hosta teprve tehdy, když již stál dlouhou chvíli u dveří. Zákazník má býti přivítán ihned při jeho vstupu do obchodu a sice tím prodavačem, který je mu nejblíže, bez ohledu na to, jeli volný či nikoliv. Rychlé a přátelské přivítání v prvních pěti vteřinách po vstupu zákazníka znamená velmi mnoho. Každý obchodník a prodavač, jenž se bude tímto pravidlem řídit, učiní důležitý krok k usnadnění prodeje i k větší spokojenosti zákazníků.

Podle časopisu Průkopník, 1936, Zlín

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče