První ročník Retail Business Mixer

04. července 2005, 00:00 - (peh)
04. července 2005, 00:00

Tradici neformálních setkání zástupců dvou protipólů ve světě retailu - výrobců a maloobchodních řetězců - zahájil první ročník párty Retail Business Mixer. Konal se v pražském Letenském zámečku. Za účasti více než 300 odborníků hodnotily obě strany kvalitu vzájemné spolupráce.

Výsledkem bylo vyhlášení vítězů jednotlivých retailových kategorií, které se v Česku uskutečnilo poprvé. Nejúspěšnější značkou se stala Coca-Cola, nejatraktivnější obaly vyhrál Orion, nejvýstižnější reklamní kampaň Kofola. V kategorii Nejkomplexnější nabídka výrobků a Nejlepší spolupráce při prezentaci výrobků v místě prodeje vyhrálo Tesco. Hlavním organizátorem akce byla společnost Atoz Event, generálním sponzorem Česká spořitelna.

Foto autor| foto: Atoz Event

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče