První ročník Retail Business Mixer

04. července 2005, 00:00 - (peh)
04. července 2005, 00:00

Tradici neformálních setkání zástupců dvou protipólů ve světě retailu - výrobců a maloobchodních řetězců - zahájil první ročník párty Retail Business Mixer. Konal se v pražském Letenském zámečku. Za účasti více než 300 odborníků hodnotily obě strany kvalitu vzájemné spolupráce.

Výsledkem bylo vyhlášení vítězů jednotlivých retailových kategorií, které se v Česku uskutečnilo poprvé. Nejúspěšnější značkou se stala Coca-Cola, nejatraktivnější obaly vyhrál Orion, nejvýstižnější reklamní kampaň Kofola. V kategorii Nejkomplexnější nabídka výrobků a Nejlepší spolupráce při prezentaci výrobků v místě prodeje vyhrálo Tesco. Hlavním organizátorem akce byla společnost Atoz Event, generálním sponzorem Česká spořitelna.

Foto autor| foto: Atoz Event

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Jak se rychle a snadno zorientovat v německých volbách
Co se v roce 2018 změní se zvýšením zdravotního pojištění pro OBZP?
Je libo hypotéka se slevou?
Konec kvót na cukr - hrozba, nebo příležitost pro naše cukrovary?
Chcete změnit zdravotní pojišťovnu? Máte čas do 30. září, jinak až za půl roku
Auta
Peugeot 208, 2008 a příbuzné Citroëny dostanou do dvou let…
Porsche 911 GT2 RS údajně zajede Nordschleife pod sedm minut
Další ukázka hlavní výhody elektromobilů v praxi. Tesla ovládla největší drag race
Kviz: Poznáte tato známá americká auta?
Chystá se další velký sportovní sedan. Lexus už brzy ukáže LS F s výkonem 600 koní
Technologie
Je tu GeForce GTX 1080 Ti s upgradovanou pamětí: Evga vydává model s 12GHz GDDR5X
AMD má možná kšeft od Tesly. Prý jí pomáhá vyvíjet AI procesory pro samořídící auta
Další ukázka hlavní výhody elektromobilů v praxi. Tesla ovládla největší drag race
Windows 10 Insider Preview build 16296 opravuje drobné chyby. Pozor na jazykové balíčky
Cnews FM: Náhrada za reklamy a podivné počty Microsoftu [podcast]
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít