Průzkum: Menší firmy již nepodceňují řízení

15. září 2008, 08:00 - Přemysl Houžvička
15. září 2008, 08:00

České středně velké a menší firmy již nepodceňují význam strategického řízení pro svůj dlouhodobý úspěch, jako tomu bylo v porevolučních letech.

Na problémy ale stále narážejí při jeho uskutečňování v praxi. Vyplývá to z průzkumu mezi vlastníky a manažery českých středních a menších firem, který zpracovali studenti International Business School Brno.

Většina dotázaných, více než 85 procent, považovala stanovení dlouhodobých, popřípadě střednědobých strategií za výslovně důležitý aspekt dlouhodobé úspěšnosti své firmy. Téměř 75 procent podniků zahrnutých do výzkumu také potvrdilo, že mají své strategie oficiálně stanoveny.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče