Průzkum: Menší firmy již nepodceňují řízení

15. září 2008, 08:00 - Přemysl Houžvička
15. září 2008, 08:00

České středně velké a menší firmy již nepodceňují význam strategického řízení pro svůj dlouhodobý úspěch, jako tomu bylo v porevolučních letech.

Na problémy ale stále narážejí při jeho uskutečňování v praxi. Vyplývá to z průzkumu mezi vlastníky a manažery českých středních a menších firem, který zpracovali studenti International Business School Brno.

Většina dotázaných, více než 85 procent, považovala stanovení dlouhodobých, popřípadě střednědobých strategií za výslovně důležitý aspekt dlouhodobé úspěšnosti své firmy. Téměř 75 procent podniků zahrnutých do výzkumu také potvrdilo, že mají své strategie oficiálně stanoveny.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít