Průzkum: Menší firmy již nepodceňují řízení

15. září 2008, 08:00 - Přemysl Houžvička
15. září 2008, 08:00

České středně velké a menší firmy již nepodceňují význam strategického řízení pro svůj dlouhodobý úspěch, jako tomu bylo v porevolučních letech.

Na problémy ale stále narážejí při jeho uskutečňování v praxi. Vyplývá to z průzkumu mezi vlastníky a manažery českých středních a menších firem, který zpracovali studenti International Business School Brno.

Většina dotázaných, více než 85 procent, považovala stanovení dlouhodobých, popřípadě střednědobých strategií za výslovně důležitý aspekt dlouhodobé úspěšnosti své firmy. Téměř 75 procent podniků zahrnutých do výzkumu také potvrdilo, že mají své strategie oficiálně stanoveny.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče