Průzkum: manažeři technologických společností věří v růst trhu

24. března 2011, 17:59 - Profit, TZ
24. března 2011, 17:59

Podle průzkumu mezi 664 vrcholovými manažery technologických společností, který provedla celosvětová síť komunikačních agentur Eurocom Worldwide, věří 61 procent manažerů ve zlepšení situace na trhu v tomto roce.

Foto: Profimedia.cz

Průzkum ukázal, že 61 % manažerů v oblasti technologií věří ve zlepšení situace na trhu v tomto roce. Svou budoucností si není jistých pouze 8 %. „Výsledky ukazují výrazný obrat oproti loňsku. V roce 2009 vidělo svou budoucnost optimisticky pouhých 13 % respondentů,“ komentoval výsledky Rostislav Starý z agentury PR.Konektor, která síť zastupuje v Česku a na Slovensku. Lepšící situace na trhu by se měla odrazit podle 57 % respondentů také ve zvýšené zaměstnanosti. Třetina manažerů si naopak myslí, že období recese ještě neskončilo.

- 61 % vrcholových manažerů věří ve zlepšení situace na trhu v příštím roce

- 57 % oslovených věří ve vznik nových pracovních míst v oblasti technologií

- 66 % manažerů se domnívá, že recese je již za námi

Průzkum se také zaměřil na trendy v informačních zdrojích. 70 % procent manažerů čte pravidelně alespoň jedenkrát měsíčně tištěná média a téměř polovina dotázaných (48 %) čte tisk minimálně jednou týdně. Pro informace z oboru ovšem manažeři sahají spíše do on-line médií (76 %). Ani odborné tištěné časopisy ale nezůstávají pozadu, využívá je 42 % dotázaných.

Většina (87 %) oslovených manažerů využívá k získávání informací z internetu notebook, 54 % SmartPhone a 16 % tablet. „Vydavatelé musí reflektovat rozmanité množství způsobů, jakými lidé informace získávají. Obsah musí být flexibilní a šitý na míru potřebám uživatelů. V několika našich členských agenturách se zajišťování řízených kanálů informací s pravidelně aktualizovaným obsahem stalo významnou součástí poskytovaných služeb. Výsledky průzkumu nám pomohou tento druh služeb zlepšit,“ vysvětlil využití průzkumu Mads Christensen, ředitel sítě Eurocom Worldwide.

Výzkum byl prováděn v lednu a únoru letošního roku členskými agenturami Eurocomu a zúčastnilo se ho na 664 respondentů z oblasti technology business ve 30 zemích světa.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče