Prožila jsem úžasný rok

14. ledna 2008, 00:00 - Eva Marzini, Jaroslav Schejbal
14. ledna 2008, 00:00

Linda Vavříková, majitelka Firmy Allegria

Linda Vavříková, majitelka Firmy Allegria

Když jsme v seriálu před rokem uvedli firmu na zážitky Lindy Vavříkové, obchodovala s tímto neobvyklým artiklem na internetu teprve druhým rokem. Do loňské sezony však vstupovala jako Živnostník roku. Toto celorepublikové klání vyhrála v kategorii nejrychleji se rozvíjející firmy a za originální podnikatelský nápad. Obrat její firmy za krátkou dobu vzrostl ze 150 tisíc na 10 milionů korun. Ke konci loňského se však obrat vyšplhal až na 30 milionů korun.

 

Hlavní je široká nabídka

Loni na jaře roztočila obchod s motivačními a věrnostními programy pro firmy. „Provozujeme přes desítku stálých programů pro firmy, které se začínají zásadně podílet na růstu obratu,“ líčí. Aby uspokojila poptávku firem v zahraničí, navázala spolupráci s konkurencí na Slovensku. „Prodáváme jejich zážitky v Česku a oni na oplátku naše na Slovensku,“ přibližuje Vavříková. Za první loňský půlrok její firma dosáhla obratu jako za celý předloňský rok. Nejvíce jí ale přibývali zákazníci-jednotlivci. „V červenci jsme překročili počet 6000 prodaných balíčků a v prosinci už 11 500,“ uvádí.

Další podnikavý krok obchodnice uskutečnila na podzim. Koncem října obohatila svůj internetový obchod o stánek v nákupním centru Palladium. První dny se sice žádný zážitek neprodal, ale žně ji čekaly před Vánocemi.

Růst firmy však nenechává náhodě a rovněž investuje. Získala Certifikát ochrany spotřebitelů a postupuje firmu procesu certifikace ISO. „Certifikace nám přináší zvýšenou prestiž u firemních klientů,“ přibližuje důvody investic.

S obratem rostou starosti

Za rok se firma z původních čtyř lidí rozrostla o dalších devět kolegů a navíc o víkendech s obchody vypomáhají ještě brigádnice. „Ovšem s hledáním nových lidí máme velký problém,“ podotýká. Úspěchy Lindy Vavříkové stále pozorněji sleduje konkurence. „Firmy, které prodávají zážitky, se objevují jako houby po dešti, ale stejně rychle i mizí. Málo z nich dokáže nabízet kvalitní služby. Hlavní boom nastal po našem vítězství v Živnostníkovi roku,“ popisuje Vavříková vývoj na trhu.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Česko - nová brána japonských investic do EU?
Paradoxy životního pojištění: Češi se bojí úrazů, největším rizikem jsou ale nemoci
8 mýtů o zdravotním pojištění
Kolik stojí dítě v první, druhé a třetí třídě
Ceny nemovitostí rostou a hovoří se i o realitní bublině. Je na čase prodat investiční byt?
Auta
Ferrari Portofino nahrazuje Californii. Má čtyři sedačky a…
Harley-Davidson drasticky překopal nabídku, Dyna a Softail splynuly v novou řadu
Hyundai i30 N: Krátké svezení s dalším korejským dítětem Alberta Biermanna
Z nuly na 161 km/h za 3,8 s? Už za tři roky si takové auto budete moci koupit
Galerie na středu: 10 fascinujících traktorů, kvůli kterým se budete chtít stát zemědělcem
Technologie
Budoucí mobily budou mít vzadu hned tři velké objektivy
Zoner Photo Studio bylo příliš levné, proto tvůrci u verze X zavedli předplatné
Internet si při zatmění Slunce ulevil. Američané vyšli ven a koukali na oblohu
Asus uvádí monitory s technologií ELMB. Low motion blur konečně i pro LCD s FreeSync
Bixby je u nás dřív než Cortana. Samsung v Česku spustil hlasového asistenta
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít