Proti stádnosti

07. dubna 2008, 16:06 - Lucie Janotová
07. dubna 2008, 16:06

Wilvorst

Od založení společnosti Wilvorst v roce 1991 se tato značka stala módní ikonou a váženou institucí, která se po celou dobu své existence zabývá jedinou, ale krásnou oblastí - luxusní pánskou a dámskou módou. Filozofie značky hlásá, že každý člověk je osobnost, a jako k takovému je k němu také nutné přistupovat. Zapomeňte na unifikované a uniformní členy jakéhosi „stáda“, ale věřte, že cílem společnosti je podtrhnout a ctít osobitost každého z vás. Zároveň se firma snaží z hlediska mnohaletých zkušeností s módou a oblékáním každé jednotlivé zákaznici a každému jednotlivému zákazníkovi při výběru poradit a provést spletitostí různých módních variant, materiálů, barev a značek k jeho naprosté osobní spokojenosti. Aby společnost Wilvorst zajistila svým klientům ten nejlepší servis, procházejí všichni její zaměstnanci pravidelným proškolováním. Manažeři obchodů pravidelně jezdí do zahraničí na módní veletrhy a na výběry jednotlivých kolekcí. Tím se stávají kompetentními, a „své“ zboží tak velmi dobře znají. Zakladatel společnosti Petr Nebeský nikdy neměl v plánu otevřít obchod, ve kterém by zákazníci našli pouze jednu značku. Tím pádem butiky Wilvorst nabízejí daleko širší sortiment zboží a mohou představit svým klientům více barev, střihů a kolekcí. Každá značka, kterou v prodejnách najdete, je totiž něčím jiná a má svůj rukopis a filozofii. Jsou to značky, které jsou mediálně velmi známé, trendové a zajímavé, ale i značky, které veškerý svůj um i finance vkládají po celou dobu své existence do vývoje a zlepšování produktu.

Paul & Shark Móda s dávkou napětí Již více než 85 let se značka Paul & Shark zabývá luxusem pro nejnáročnější a vyznávají ji převážně sportovně založení muži, kteří se orientují na výkon a chtějí nejvyšší kvalitu. Milovníci moře a módy nepotřebují jachtu, aby objevili námořnický život. Dnes už stačí důvěřovat tradici a tu má móda Paul & Shark vyhlášenou. Od počátku se orientovala na tvorbu italské sportovní módy, a proto si zvolila za logo obrázek žraloka – symbol nebezpečí, adrenalinu a pokušení. Po mnoho let je vlajkovou lodí elegance spojené s drsností v nejlepším slova smyslu. Aby značka udržela krok s novými technickými objevy, založila si vlastní výzkumné a testovací středisko, v němž špičkoví odborníci vyvíjejí nové technologie a zkoumají další netušené možnosti materiálů. Oblečení Paul & Shark se do historie zapsalo hlavně díky důkladnému propracování a detailům, které nabývají nových rozměrů. Pánská kolekce pro jaro a léto 2008 s názvem Florida Keys líčí muže sebevědomého, bojovného a neohroženého. Ležérní polotrička v pruhovaných vzorech trikolory skvěle padnou k letním bermudám ve světlých odstínech. Pro chvíle odpočinku jsou určeny košile z jemných materiálů a nepromokavé větrovky. Splňte si svůj sen o dokonalosti v butiku Wilvorst U Prašné brány 3 v Praze 1.

High Sólo pro jedinečnost Vyzkoušet styl oblékání High znamená podlehnout mu. Hledáte-li pohodlí v luxusním balení, určitě si nevšední kolekci italské značky High zamilujete. Střihy jsou rozmanité, materiály originální a módní návrháři značky každou sezonu vymýšlejí nové trendové kolekce oblečení, které ohromí nepřehlédnutelnými detaily. Přízeň si značka High získává nadčasovou kvalitou, originálními nápady a dokonalým uměním zpracování. Její filozofií totiž není jen přinášet světu dokonalé modely oblečení, ale především docílit toho, aby se v nich ženy cítily přirozeně dobře a sebevědomě. Na dámské kolekci pro jaro a léto 2008 oceníte hlavně nepřeberné množství různých nápadů, nečekaných kombinací a snadno rozpoznatelný styl. Vévodí ji jednoduchý šachovnicový mix černé a bílé a tento efekt ještě umocňují neobvyklé detaily jako překřížená ramínka či řasení. High z vás zkrátka udělá ženu s velmi osobitým stylem. Zajděte se přesvědčit do butiku Wilvorst U Prašné brány 1.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče