PROSTOR KOLEM NÁS

20. října 2003, 00:00 - admin
20. října 2003, 00:00

i k bytové výstavbě (je pravoúhlá, má často rovnou střechu, okolí je rovné a oplocené - energie je oporou stabilitě firmy). Oheň poznáte snadno. Jsou to budovy vhodné například pro zpracovatelský sektor, služby, marketing či prodej (mají špičaté věže i střechy, dominantní komíny - energie je vhodná k výrobě).

Kov je prvkem budov, které vyhovují pro podnikání v klenotnictví, kovovýrobě a finančnictví (mívají někdy zaoblené tvary či kupole - energie podpoří komunikaci). Voda je ve tvaru budov vnímaná jako nepravidelnost. Místa, kde je zastoupená, se hodí pro komunikaci, elektroniku, léčení (nepravidelný tvar, okolí je zvlněné nebo naznačuje proud). Klíčovým prvkem pro rozkvět podnikání je i správné situování budovy či kanceláře. Můžete k tomu použít již zmíněný ba-gua (systém 8 triagramů, viz. Profit č. 41). Nebo se prostě rozhlédněte po okolí. Stojí vaše firma na úplně novém místě nebo jste přebrali budovu po jiné firmě? V druhém případě stojí za to se vyptat, jak se tam oné firmě dařilo, s čím měla dobré zkušenosti a s čím problémy. Důležité je, aby měla budova či kancelář určitou oporu v ostatních budovách. To se týká tzv. kancelářských komplexů. Fengshui nepovažuje za dobré, je-li budova ztracena (utopena) mezi ostatními. Vyšší budovu je vhodné mít za sebou. Pokud je to možné, je dobré naznačit i určitou hranici před budovou. Ne však tajuplnou tlustou zdí. Stačí mřížoví, skrz které je vidět. Vlevo a vpravo by měly zůstat zhruba stejně vysoké budovy. Ladit by měl i pozemek. Ideální jsou obdélníky či čtverce. Zde se dá energie urychlovat či zpomalovat lépe než ve tvarech trojúhelníku či kruhu. V prvém kolotá moc rychle a v druhém zase moc pomalu a nikde se neusadí. V trojúhelníku je třeba mít mnoho tlumicích prvků, zrcadla, zídky nebo výsadbu stromů. V kruhu je třeba ukotvit stabilní objekty (skupinku stromů, lavičky, skladovací rampu), aby kolem nich mohla energie spočinout. Výběru místa pro podnikání je třeba věnovat mnoho pozornosti hlavně při začátku podnikání. Souhrnně řečeno, to, kde a v jakém prostředí je firma situována, vytváří v klientovi vždy první dojem - a ten nikdy z jeho paměti nemizí. Vše kolem vstupu, přivítání v recepci, možnost snadno a hladce se dostat k firmě tvoří v zákazníkovi pozitivní emoce, které mohou rozhodnout ve váš prospěch.

Příště: První dojem firmy Autor je vizážista a specialista na firemní image. Je členem sdružení PEI- Vaše inspirace. www.imageaudit.info

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Jak se rychle a snadno zorientovat v německých volbách
Co se v roce 2018 změní se zvýšením zdravotního pojištění pro OBZP?
Je libo hypotéka se slevou?
Konec kvót na cukr - hrozba, nebo příležitost pro naše cukrovary?
Chcete změnit zdravotní pojišťovnu? Máte čas do 30. září, jinak až za půl roku
Auta
Peugeot 208, 2008 a příbuzné Citroëny dostanou do dvou let…
Porsche 911 GT2 RS údajně zajede Nordschleife pod sedm minut
Další ukázka hlavní výhody elektromobilů v praxi. Tesla ovládla největší drag race
Kviz: Poznáte tato známá americká auta?
Chystá se další velký sportovní sedan. Lexus už brzy ukáže LS F s výkonem 600 koní
Technologie
Cnews FM: Náhrada za reklamy a podivné počty Microsoftu [podcast]
GPU Vega 11 by mohlo mít 2048 shaderů, AMD s ním prý chystá Radeony RX Vega 32 a 28
Intel prý chystá už i dvoujádrové Kaby Lake-X, extrémní Core i3 pro platformu X299
Nvidia nabízí levnější Shield TV. V balení však nemá gamepad
Jedna z nejlepších hororových her je teď zdarma. Stáhněte si Outlast
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít