Pronajmout si můžete i člověka

28. listopadu 2011, 15:00 - Profit, TZ
28. listopadu 2011, 15:00

Po první vlně hospodářské krize se objevilo na trhu mnoho volných a zajímavých lidí. A hledali dočasné i nárazové uplatnění. Zároveň se snižovaly marketingové rozpočty a u zadavatelů tak rostl zájem o alternativní, efektivní a hlavně dostupnější marketingové nástroje. V tomto období vznikla myšlenka projektu „Pronájem lidí“.

PronájemLidí.cz spojuje zábavu s reklamou. Umožňuje zapojení lidí do propagačních projektů. Člověk byl, je a vždy bude nejlepším nosičem sdělení inspirující ostatní. Navíc lidé dobře vědí, jak přesvědčit ostatní.

 „Marketingový mainstream a klasická reklama se orientují především na prostor a kvantitu, čím zabírají více místa a čím je jich více, tím lépe. To pak způsobuje, že reklamu vidíte doslova na každém rohu. Pronájem lidí se zaměřujeme především na aspekt času, individuality a jedinečnosti. Akce jsou dočasné, zabírají často pouze minimum místa, jsou nečekané, a o to více pozornosti získávají,“ popisuje hlavní koncept PronájmLidí.cz kreativní jednatel BON Media Martin Březina.

PronájemLidí.cz dává lidem možnost využít své jedinečnosti a individuálních dovedností. Svým způsobem tak vstupuje na pole profesního uplatnění, zvláště v době hospodářské recese. Šíře záběru uplatnění je opravdu široká. Využívá se specifičnost každého v rámci běžného života – pejskař se pohybuje mezi ostáními pejskaři, maminka s kočárkem je nepřehlédnutelná kdekoliv a být vozíčkářem, přestává být hendikep. Jedinečnost projektu spočívá v realizaci na základě ideového záměru, který je vždy v souladu s preferovanými cíly klienta a v harmonii s výběrem vhodných lidí, místa, času a doby trvání. Otevírají se tím i nečekané možnosti pro potenciální klienty. „Za každou zakázkou stojí především nápad. Snažíme se každému klientovi poskytnout řešení, které optimálně zapadá do konceptu komunikačních aktivit, ale je zároveň výjimečný. Díky individualitě lidí nelze žádnou akci realizovat úplně stejně,“ doplňuje Martin Březina.

U příležitosti spuštění služby PronájemLidí.cz byl otevřen první oficiální showroom věnovaný praktické ukázce zapojení lidí do propagačních akcí. Byla zde tak ke zhlédnutí nejen živá expozice ‒ od živé výlohy, přes pohyblivý štendr, promotéry až po vystoupení DJ či praktickou ukázku pouličního happeningu. Součástí slavnostního odpoledne byla i živá reklamní vložka v režii herců Davida Suchařípy a Jiřího Kohouta. Byly také představeny novinky – mobilní prosvětlený reklamní board a reklamní LED technologie v podobě Cycloscreen.

Více informací: www.pronajemlidi.cz

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Plná zaměstnanost v ČR: čím jsme si ji zasloužili?
Obtěžují vás nevyžádané telefonáty? Návod, jak se jim vyhnout
O 20 % víc než loni: ceny bytů opět rostou
Mají Češi na elektromobil? Hyundai hodlá rozšířit dojezd až na 500 kilometrů
Víte, kdo vlastní vaši banku? Ital, Rus, Rakušan, nebo Čech?
Auta
Galerie: Škoda Karoq se chlubí digitálním přístrojovým…
Nové BMW Z4 slibuje svobodu, ale počkáte si na ni až do jara 2018
Kouzlo bohaté sklizně: Zkusili jsme, jak se řídí moderní kombajn
Jeden Velorex 16/250 se dostal až do Chicaga. Teď je po renovaci a stojí přes 300 tisíc
Nokia 8 je tady. Znovuzrozená značka konečně představila špičkový telefon
Technologie
Intel už má 15W čtyřjádra pro notebooky v ceníku i s parametry, vydání je blízko
Na počítače míří nový Skype. Nebude to taková divočina jako mobilní verze
Asus se úplně zbláznil. Uvedl 6 až 12 nových Zenfonů 4
GPS, laser a bohatá sklizeň: Zkusili jsme, jak se řídí moderní kombajn
Postrach fotografů a fotobank. Google umí perfektně odstranit vodoznak
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít