Pronajmout si můžete i člověka

28. listopadu 2011, 15:00 - Profit, TZ
28. listopadu 2011, 15:00

Po první vlně hospodářské krize se objevilo na trhu mnoho volných a zajímavých lidí. A hledali dočasné i nárazové uplatnění. Zároveň se snižovaly marketingové rozpočty a u zadavatelů tak rostl zájem o alternativní, efektivní a hlavně dostupnější marketingové nástroje. V tomto období vznikla myšlenka projektu „Pronájem lidí“.

PronájemLidí.cz spojuje zábavu s reklamou. Umožňuje zapojení lidí do propagačních projektů. Člověk byl, je a vždy bude nejlepším nosičem sdělení inspirující ostatní. Navíc lidé dobře vědí, jak přesvědčit ostatní.

 „Marketingový mainstream a klasická reklama se orientují především na prostor a kvantitu, čím zabírají více místa a čím je jich více, tím lépe. To pak způsobuje, že reklamu vidíte doslova na každém rohu. Pronájem lidí se zaměřujeme především na aspekt času, individuality a jedinečnosti. Akce jsou dočasné, zabírají často pouze minimum místa, jsou nečekané, a o to více pozornosti získávají,“ popisuje hlavní koncept PronájmLidí.cz kreativní jednatel BON Media Martin Březina.

PronájemLidí.cz dává lidem možnost využít své jedinečnosti a individuálních dovedností. Svým způsobem tak vstupuje na pole profesního uplatnění, zvláště v době hospodářské recese. Šíře záběru uplatnění je opravdu široká. Využívá se specifičnost každého v rámci běžného života – pejskař se pohybuje mezi ostáními pejskaři, maminka s kočárkem je nepřehlédnutelná kdekoliv a být vozíčkářem, přestává být hendikep. Jedinečnost projektu spočívá v realizaci na základě ideového záměru, který je vždy v souladu s preferovanými cíly klienta a v harmonii s výběrem vhodných lidí, místa, času a doby trvání. Otevírají se tím i nečekané možnosti pro potenciální klienty. „Za každou zakázkou stojí především nápad. Snažíme se každému klientovi poskytnout řešení, které optimálně zapadá do konceptu komunikačních aktivit, ale je zároveň výjimečný. Díky individualitě lidí nelze žádnou akci realizovat úplně stejně,“ doplňuje Martin Březina.

U příležitosti spuštění služby PronájemLidí.cz byl otevřen první oficiální showroom věnovaný praktické ukázce zapojení lidí do propagačních akcí. Byla zde tak ke zhlédnutí nejen živá expozice ‒ od živé výlohy, přes pohyblivý štendr, promotéry až po vystoupení DJ či praktickou ukázku pouličního happeningu. Součástí slavnostního odpoledne byla i živá reklamní vložka v režii herců Davida Suchařípy a Jiřího Kohouta. Byly také představeny novinky – mobilní prosvětlený reklamní board a reklamní LED technologie v podobě Cycloscreen.

Více informací: www.pronajemlidi.cz

Mohlo by vás zajímat

Finance
Macron ve stopách Babiše
Velký dovolenkový speciál: jak nejlépe používat platební kartu na dovolené
Finance.cz nově najdete v aplikaci Tapito
Čeká naši společnost revoluční změna díky technologii blockchain?
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Auta
BMW X3 třetí generace je lehčí, rychlejší a nabídne klíč s…
Jaguar opět rozšířil nabídku motorů pro XE, XF a F-Pace. Nový dvoulitr 30t má 300 koní
Tradiční londýnská taxi dostanou elektrický pohon. Premiéra proběhne v Goodwoodu
Proč má být Kia Stinger tak dobrá? Protože na Nürbrugringu odjela desítky tisíc kilometrů
Test na pondělí: Porsche Macan 2.0T
Technologie
Úspěch jako hrom. Na oběžné dráze je první česká nanodružice
Další hardwarové chyby procesorů. AMD má problém v Ryzenu, Intel u Skylake a Kaby Lake
Facebook hledá v Hollywoodu originální skriptované pořady. „Vysílat“ by mohl brzy
Více Linuxu ve Windows Storu. Microsoft pro testování uvolnil dvě edice SUSE
Hvězdou YouTubu beze slov. Tyhle kanály vás budou bavit, i když se v nich nemluví
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít