PROFIT tipy

14. dubna 2003, 00:00 - admin
14. dubna 2003, 00:00

* V rámci podnikání je nezbytné umění komunikace a mít pozitivní přístup zejména ke svým zákazníkům. V oblasti gastro-cateringových služeb klienti jiný přístup v žádném případě neakceptují. * Naprosto nutná je zpětná vazba jak mezi firmou a jejími klienty, tak mezi ředitelem a jeho zaměstnanci.

* V rámci podnikání je nezbytné umění komunikace a mít pozitivní přístup zejména ke svým zákazníkům. V oblasti gastro-cateringových služeb klienti jiný přístup v žádném případě neakceptují.

* Naprosto nutná je zpětná vazba jak mezi firmou a jejími klienty, tak mezi ředitelem a jeho zaměstnanci. Pravidelné pracovní schůzky a pečlivá analýza poskytovaných služeb přispívají k větší spokojenosti zákazníka.

* V případě rozšíření poskytovaných služeb, nárůstu obratu atd. je rozumné zvážit změnu formy podnikání, pokud podnikáte jako živnostník. Změně na s. r. o. či akciovou společnost však musí předcházet důkladné posouzení výhod a nevýhod takové změny. Je užitečné poradit se s několika experty.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče