PROFIT tipy

14. dubna 2003, 00:00 - admin
14. dubna 2003, 00:00

* V rámci podnikání je nezbytné umění komunikace a mít pozitivní přístup zejména ke svým zákazníkům. V oblasti gastro-cateringových služeb klienti jiný přístup v žádném případě neakceptují. * Naprosto nutná je zpětná vazba jak mezi firmou a jejími klienty, tak mezi ředitelem a jeho zaměstnanci.

* V rámci podnikání je nezbytné umění komunikace a mít pozitivní přístup zejména ke svým zákazníkům. V oblasti gastro-cateringových služeb klienti jiný přístup v žádném případě neakceptují.

* Naprosto nutná je zpětná vazba jak mezi firmou a jejími klienty, tak mezi ředitelem a jeho zaměstnanci. Pravidelné pracovní schůzky a pečlivá analýza poskytovaných služeb přispívají k větší spokojenosti zákazníka.

* V případě rozšíření poskytovaných služeb, nárůstu obratu atd. je rozumné zvážit změnu formy podnikání, pokud podnikáte jako živnostník. Změně na s. r. o. či akciovou společnost však musí předcházet důkladné posouzení výhod a nevýhod takové změny. Je užitečné poradit se s několika experty.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít