Profit tipy

30. června 2003, 00:00 - admin
30. června 2003, 00:00

Marketing od "A" do "Z"Philip KotlerPodtitul knihy Marketing od "A" do "Z", jejímž autorem je nejvlivnější světový marketingový autor a poradce Philip Kotler, zní Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer.

Marketing od „A“ do „Z“

Philip Kotler

Podtitul knihy Marketing od „A“ do „Z“, jejímž autorem je nejvlivnější světový marketingový autor a poradce Philip Kotler, zní Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Jejím cílem je poskytnout marketingovým manažerům přehledné shrnutí nejdůležitějších marketingových pojmů a koncepcí, aby byli dobře připraveni na hyperkonkurenci v dnešním rychle a převratně se měnícím tržním prostředí. Philip Kotler nově, „od A až do Z“ tyto marketingové koncepce vymezuje a ukazuje, jak se v souladu se změnami tržního prostředí musí v příštích letech změnit také marketing. Tato nejnovější Kotlerova kniha, kterou vydalo nakladatelství Management Press po řadě nedávných epigonských marketingových titulů domácí provenience, je opět dalším originálním příspěvkem ke kultivaci marketingového myšlení a relevantním zdrojem nejnovějšího poznání pro marketingovou, resp. podnikatelskou praxi.

Marketing

Jana Boučková a kol.

Nakladatelství C. H. Beck přišlo letos ve své edici Beckovy ekonomické učebnice s publikací Marketing, která si klade za cíl zachytit podstatu marketingu, upozornit na všechny souvislosti a vymezit základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky. Kniha není jen standardní učebnicí s akcentem na metody a techniky. Jejím cílem je pomoci porozumět logice a smyslu marketingu. Mohla by být užitečná studentům, kteří v záplavě zahraničních knih o marketingu, často vycházející z reality velmi vzdálené té naší, sáhnou raději po knize s důrazem na situaci nám bližší. Učebnice je však určena i těm, kteří se marketingu opravdu každodenně věnují, vytvářejí ho, obohacují a občas cítí potřebu interakce mezi teorií a praxí. Autoři se snažili zvolit přístup, který je určitým kompromisem mezi teorií a praxí marketingu.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Ceny nemovitostí rostou a hovoří se i o realitní bublině. Je na čase prodat investiční byt?
Dovolená bez problémů? Tak to pozor na peníze, dopravu a exotiku
Dotace na fotovoltaiku: Od září až 150 tisíc korun na větší systémy
5 aplikací, které vás ochrání před otravnými telefonáty z call centra
Jak mohou soukromé kuřácké kluby a spolky zničit restaurace, hospody i jejich majitele
Auta
Po Golfu dostal facelift i Volkswagen Golf Sportsvan.…
Další nádherná klasika na scéně. Gunther Werks představuje znovuzrozené Porsche 993
Když máte peníze, automobilky vám vyrobí opravdu cokoliv. Zde je důkaz
Mercedes-Maybach 6 Cabriolet ukazuje, jak budou vypadat superluxusní elektromobily
Test na pondělí: BMW M550i xDrive M Performance
Technologie
Android 8.0 je tady. Jmenuje se Oreo a řeší jeden hlavní problém
Ryzeny Mobile pro notebooky mají integrovanou grafiku „Vega 8“ nebo „Vega 10“
QLED netáhne tak, jak by Samsung chtěl. Špičkové TV proto zlevňuje až o 25 000 Kč
ABBYY FineReader 14: zaostřeno na PDF (vyzkoušeno)
Microsoft dosáhl milníku. Hlas rozpozná stejně dobře jako člověk
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít