Profit tipy

30. června 2003, 00:00 - admin
30. června 2003, 00:00

Marketing od "A" do "Z"Philip KotlerPodtitul knihy Marketing od "A" do "Z", jejímž autorem je nejvlivnější světový marketingový autor a poradce Philip Kotler, zní Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer.

Marketing od „A“ do „Z“

Philip Kotler

Podtitul knihy Marketing od „A“ do „Z“, jejímž autorem je nejvlivnější světový marketingový autor a poradce Philip Kotler, zní Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Jejím cílem je poskytnout marketingovým manažerům přehledné shrnutí nejdůležitějších marketingových pojmů a koncepcí, aby byli dobře připraveni na hyperkonkurenci v dnešním rychle a převratně se měnícím tržním prostředí. Philip Kotler nově, „od A až do Z“ tyto marketingové koncepce vymezuje a ukazuje, jak se v souladu se změnami tržního prostředí musí v příštích letech změnit také marketing. Tato nejnovější Kotlerova kniha, kterou vydalo nakladatelství Management Press po řadě nedávných epigonských marketingových titulů domácí provenience, je opět dalším originálním příspěvkem ke kultivaci marketingového myšlení a relevantním zdrojem nejnovějšího poznání pro marketingovou, resp. podnikatelskou praxi.

Marketing

Jana Boučková a kol.

Nakladatelství C. H. Beck přišlo letos ve své edici Beckovy ekonomické učebnice s publikací Marketing, která si klade za cíl zachytit podstatu marketingu, upozornit na všechny souvislosti a vymezit základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky. Kniha není jen standardní učebnicí s akcentem na metody a techniky. Jejím cílem je pomoci porozumět logice a smyslu marketingu. Mohla by být užitečná studentům, kteří v záplavě zahraničních knih o marketingu, často vycházející z reality velmi vzdálené té naší, sáhnou raději po knize s důrazem na situaci nám bližší. Učebnice je však určena i těm, kteří se marketingu opravdu každodenně věnují, vytvářejí ho, obohacují a občas cítí potřebu interakce mezi teorií a praxí. Autoři se snažili zvolit přístup, který je určitým kompromisem mezi teorií a praxí marketingu.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Státní dluh USA, Činy, Ruska a dalších zemí. Kolik dluží domácnosti a firmy?
O prázdninách projedete méně. Benzín i nafta pořád zlevňují
Zákaz kožešinových farem ročně ušetří život více jak 20 000 zvířat, ale senátoři ho nechtěli schválit
Hypotéky 2017: Regulace má za důsledek unifikaci hypoték
OECD: Jak vysoké je maximální zdanění na straně zaměstnance?
Auta
10 nejrizikovějších ojetin, kterým je lepší se zdaleka…
Audi, BMW a Mercedes upraví software milionům starších dieselů. Kvůli emisím
Nástupce Bugatti Chiron bude muset přejít na elektřinu. Bez ní by už nezrychlil
Test motocyklu BMW S 1000 XR: Superbike na chůdách
Kvíz na pátek: Poznáte značku a model auta podle obrázku?
Technologie
Při instalaci nových hlavních verzí Windows 10 se zkrátí doba, kdy zařízení nelze používat
Alza to s elektromobily myslí vážně. Přidává další modely, nabídne levnější vozy i dodávky
AdwCleaner 7.0 odhalí více breberek a skenuje rychleji
Projekt otevřeného ne-x86 počítače žije. Talos II bude ještě letos, s IBM Power9 a za míň
OneDrive rozšiřuje zálohování starších verzí na všechny typy souborů
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít