Profit partnerem soutěže Firemní médium roku 2002

02. prosince 2002, 00:00 - (sko)
02. prosince 2002, 00:00

Již 4. ročník soutěže Firemní médium roku organizují pod záštitou Svazu průmyslu a dopravy ČR a za odborné garance sdružení TypoDesignClub agentury Dynamic Relations a GoodCom. Generálním mediálním partnerem akce je týdeník Profit.

Smyslem soutěže, které se pravidelně účastní desítky velkých i menších společností, je soustřeďovat, hodnotit a oceňovat nejlepší formy interní a externí komunikace. Klání se mohou zúčastnit nejen podnikatelské subjekty, ale i státní organizace, sdružení či nadace, které jsou vydavatelem periodika či jiného média. „Soutěž je zároveň platformou pro setkávání expertů v oblasti komunikace,“ říká Jiří Fiedor z pořádající agentury GoodCom. Odborná porota, složená z designérů, grafiků, fotografů, novinářů a expertů na media i žurnalistiku, bude hodnotit sedm komunikačních nástrojů: firemní magazín, firemní noviny, audiovizuální prezentaci, intranet, www stránky, dále časopisy neziskových, příspěvkových a rozpočtových organizací veřejné správy a konečně firemní brožury. Vítězům budou uděleny čtyři druhy cen: nejlepší médium roku (komplexně - obsah, grafika, foto, titul), nejlepší grafická úprava, nejlepší obrazová výbava a nejlepší titulní strana. Hodnotícími kritérii jsou obsahová kvalita z informačního hlediska, rozsah a efektivita dopadu na cílovou skupinu, grafická úprava a celková úroveň. Vítězná média v jednotlivých kategoriích získají certifikát, který je opravňuje užívat titul Firemní médium roku. Uzávěrka soutěže je 31. 1. 2003 a vyhlášení výsledků v březnu 2003. „V předchozích ročnících se laureáty soutěže staly například společnosti Český Telecom nebo ČSOB,“ uvádí Ivo Slavík z pořádající agentury Dynamic Relations. Inspirací projektu je partnerská British Association of Business, která podobná prestižní ocenění uděluje v ostrovním království již 30 let a podnítila vznik této soutěže v dalších evropských zemích, mimo jiné i u našich sousedů v Polsku.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít