Profit křtil nový formát

09. října 2006, 00:00 - (red), Renata Bartošková
09. října 2006, 00:00

V pražské restauraci U Kolowrata se 2. října sešli představitelé vydavatele podnikatelského týdeníku Profit s obchodními partnery, významnými zadavateli inzerce a zástupci mediálních agentur u příležitosti představení nového formátu, grafiky a loga časopisu.

Souběžně představil vydavatel nové řazení a strukturu jednotlivých rubrik, která tak maximálně vychází vstříc požadavkům a přáním čtenářů. Hosté zhodnotili představené změny velmi pozitivně a konstatovali, že časopis roste, tak jak rostou a vyvíjejí se jeho čtenáři.

Dominantním prvkem nového grafického konceptu Profitu je zcela nové logo. Použité písmo je dynamické, s historickými prvky 30. let, avšak po úpravách působící velmi nadčasově. Čtvercové logo je zřetelné a zakomponované do celé struktury časopisu.

Další změnou, která směřuje k modernějšímu designu týdeníku, je zmenšení jeho formátu. Nový Profit má již klasický časopisecký rozměr, lépe se tudíž vejde do aktovky i do šanonu. Zmenšení Profitu požadovali respondenti, kteří byli osloveni v rámci letního čtenářského průzkumu.

Kompaktní struktura týdeníku Profit nově představuje stálé pozice pro populární zpravodajské a servisní rubriky. Poptávka čtenářů týdeníku po praktických informacích klade důraz na přímou a zřetelnou prezentaci rad, tipů a doporučení napříč obory u jednotlivých rubrik formou tabulek, grafů a oken v textu. Tento nový grafický prvek zjednodušuje navigaci celým časopisem. Jednotlivé zpravodajské a servisní sekce týdeníku jsou pro lepší orientaci barevně rozlišeny.

Celý večer byl pojat jako neformální a společenské setkání u pravé a nefalšované zabijačky. Partnerem akce byly Živnostenská banka a pražské Erpet Golf Centrum. Záštitu nad křtem aktuálního vydání týdeníku Profit přijal předseda představenstva akciové společnosti Stanford Karel Komárek.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít