PROFIT KNIŽNÍ TIP

15. prosince 2003, 00:00 - Aleš Spáčil
15. prosince 2003, 00:00

Co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenostiVíte, jak se zákazníci chovají? Co si myslí a chtějí? Nemýlíte se v zákaznickém očekávání? Řešíte spory a stížnosti zákazníků? Jsou odchody zákazníků nákladné? Umíte vybírat a motivovat zaměstnance, kteří jednají se zákazníky?

Péče o zákazníky Co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti Víte, jak se zákazníci chovají? Co si myslí a chtějí? Nemýlíte se v zákaznickém očekávání? Řešíte spory a stížnosti zákazníků? Jsou odchody zákazníků nákladné? Umíte vybírat a motivovat zaměstnance, kteří jednají se zákazníky? Určitě se vám bude hodit několik tipů, jak vybudovat funkční a zákaznický orientované call centrum. To vše najdete v knize Péče o zákazníky od Aleše Spáčila. Věnuje se také z nejrůznějších oblastí vedení lidí a řízení firem, marketingu a prodeje, rozvoje pracovních, komunikačních a manažerských dovedností, budování kariéry a rozvoje osobnosti. Publikace je určena především profesionálům z řad odborných pracovníků, manažerů a podnikatelů. Pro ty, kteří si chtějí osvěžit své znalosti nebo ty, kteří se připravují na svoji budoucí profesí nebo začínají budovat svoji profesní kariéru. Vydavatelství Grada, 2002

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít