Profit je nejúspěšnějším odborným magazínem roku

31. května 2004, 00:00 - redakce
31. května 2004, 00:00

Titul Magazín roku 2003 získal v ostré konkurenci ostatních časopisů Profit. Soutěž každoročně pořádá nezávisle na jednotlivých redakcích týdeník Strategie zaměřený na marketing, reklamu a média. Vloni skončil Profit na třetím místě a letos poskočil do vedení. Ve výběru byl i vítěz předchozích dvou ročníků Euro.

Na druhém místě skončilo Stereo a video, třetí příčku obsadil Computer. Mezi obecnými časopisy vyhrála česká edice renomovaného National Geographic. Profit vychází již od začátku devadesátých let. Za tu dobu prošel několika změnami redakčního obsazení i vzhledu, ale stále se zaměřoval na problémy drobných a středních podniků, pomoc jejich majitelům a přinášel praktické informace o byznysu. Tak tomu bude i nadále a soutěž o Magazín roku ukazuje, že je to správná cesta. Základem hodnocení byly obchodní výsledky časopisů a porota přihlížela i k názoru odborníků z deseti největších tuzemských mediálních agentur. Do letošního května vycházel Profit každý týden v novinové úpravě, v současné době přešel na plnokrevný časopisový formát. Je v něm více místa na zajímavé čtení i tvrdá ekonomická data. Od roku 2001 vydává časopis Profit společnost Stanford, která patří do rodiny KK Capital Group podnikatele Karla Komárka. V současné době dosahuje podle měření Media Projektu čtenosti čtyřiceti tisíc. Čtyři pětiny čtenářů tvoří muži, hlavní cílovou skupinou jsou podnikatelé ve věku 30 až 49 let. „Klademe důraz na poradenství a novinky, tedy na praktický život podnikatelů,“ říká člen představenstva Stanfordu Jan Kreidl.

foto: Hana Mahlerová

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít