Prodeje Pilsner Urquell v Německu rostou

02. března 2009, 00:00 - Přemysl Houžvička
02. března 2009, 00:00

Propad ekonomiky ani klesající prodeje piva v Německu nesnížily zájem o nejznámější české pivo Pilsner Urquell. Plzeňský Prazdroj ho prodal za loňský rok o 23 procent více než předloni a mírný nárůst prodejů pokračuje také v prvních dvou letošních měsících.

Plzeňský ležák, který je v Německu nejprodávanějším importovaným pivem, si mohl díky rostoucí poptávce dovolit zdražit od ledna o šest procent. Uvedl to Jiří Mareček, mluvčí největšího českého pivovaru, pro něhož je Německo největším exportním trhem před USA a Slovenskem.

Čtenáři odborného časopisu Getränke Zeitung navíc minulý týden vyhlásili ležák značkou roku 2008 v segmentu prémiovýchzahraničních piv a udělili mu ocenění VerkaufsHit 2008 (Prodejní hit).Ocenění získal podruhé. „Na německém pivním trhu se to zatím žádnémujinému produktu nepodařilo,“ uvedl manažer značky Karel Kraus.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče