Prodeje Pilsner Urquell v Německu rostou

02. března 2009, 00:00 - Přemysl Houžvička
02. března 2009, 00:00

Propad ekonomiky ani klesající prodeje piva v Německu nesnížily zájem o nejznámější české pivo Pilsner Urquell. Plzeňský Prazdroj ho prodal za loňský rok o 23 procent více než předloni a mírný nárůst prodejů pokračuje také v prvních dvou letošních měsících.

Plzeňský ležák, který je v Německu nejprodávanějším importovaným pivem, si mohl díky rostoucí poptávce dovolit zdražit od ledna o šest procent. Uvedl to Jiří Mareček, mluvčí největšího českého pivovaru, pro něhož je Německo největším exportním trhem před USA a Slovenskem.

Čtenáři odborného časopisu Getränke Zeitung navíc minulý týden vyhlásili ležák značkou roku 2008 v segmentu prémiovýchzahraničních piv a udělili mu ocenění VerkaufsHit 2008 (Prodejní hit).Ocenění získal podruhé. „Na německém pivním trhu se to zatím žádnémujinému produktu nepodařilo,“ uvedl manažer značky Karel Kraus.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče