Prodejci luxusních aut spoléhají na Čínu

03. května 2010, 02:00 - Jan Němec
03. května 2010, 02:00

Čína se díky novým boháčům stává klíčovým trhem pro výrobce luxusních automobilů. Podle výzkumné společnosti J.D. Power and Associates prodej luxusních vozů v Číně v prvním čtvrtletí meziročně vyskočil o 66 procent. Informovala o tom agentura AP.

Například prodeje automobilky Mercedes v Číně v prvním čtvrtletí stouply o 112 procent na 23 tisíc vozů. Prudký růst vykázaly rovněž luxusní značky Audi, BMW či Ferrari. Společnost BMW v prvním čtvrtletí ztrojnásobila prodej limuzín Rolls Royce v Číně na více než 20 vozů.

Mohlo by vás zajímat

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

Hry pro příležitostné hráče