Proč koupit, proč ne

13. října 2003, 00:00 - Dana Rybáková
13. října 2003, 00:00

Co láká zákazníky k obrazovkám počítače kromě možnosti nakoupit, aniž vstanou ze židle? Na prvním místě uvedli rozumnou cenu zboží a služeb, dále skutečnost, že se na internetu dají nalézt detailní informace o výrobku a do třetice spolehlivost dodávek v termínu.

Na druhé straně se obávají nesnadné reklamace, nedostatečné bezpečnosti platebního styku a možnosti zneužití informací. Ti, kdo zatím on-line nákupy nevyužili, poměřují nejčastěji následující výhody a nevýhody: možnost nakoupit v pohodlí domova, široká nabídka zboží a služeb, ušetřený čas proti nemožnosti zboží si „osahat“ - prohlédnout si ho a vyzkoušet a obavě z nesnadné reklamace.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče