Menu Zavřít

Problémy Toyoty mohou snížit marketingový potenciál hybridních vozů

9. 2. 2010
Autor: profit

Problémy automobilky Toyota, která se již týdny potýká se závadami plynových pedálů svých modelů, by se mohly dotknout i celého odvětví hybridních automobilů.

Autor: Toyota

Spojovníkem má být právě Toyota Prius - tedy první sériově vyráběný vůz s hybridním motorem, jehož uživatelé tentokráte hlásí krátké výpadky brzdového pedálu a jejich stížnosti jsou na území USA podloženy již čtyřmi dopravními nehodami.

George Magliano, výzkumník z IHS Global Insight upozornil na fakt, že lidé v souvislosti s problémy Priusu možná ztratí zájem o hybridní automobily. „Prius je specifické a netradiční vozidlo, což je ostatně důvod, proč jej lidé kupují,“ řekl Magliano.

Více na MarketingJournal.cz.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).