Problémy Toyoty mohou snížit marketingový potenciál hybridních vozů

09. února 2010, 11:07 - RaTP, <a href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
09. února 2010, 11:07

Problémy automobilky Toyota, která se již týdny potýká se závadami plynových pedálů svých modelů, by se mohly dotknout i celého odvětví hybridních automobilů.

Autor: Toyota

Spojovníkem má být právě Toyota Prius - tedy první sériově vyráběný vůz s hybridním motorem, jehož uživatelé tentokráte hlásí krátké výpadky brzdového pedálu a jejich stížnosti jsou na území USA podloženy již čtyřmi dopravními nehodami.

George Magliano, výzkumník z IHS Global Insight upozornil na fakt, že lidé v souvislosti s problémy Priusu možná ztratí zájem o hybridní automobily. „Prius je specifické a netradiční vozidlo, což je ostatně důvod, proč jej lidé kupují,“ řekl Magliano.

Více na MarketingJournal.cz.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Kdy máte v práci nárok na placené volno?
Volby 2017: vše, co potřebujete vědět
Jak se rychle a snadno zorientovat v německých volbách
Co se v roce 2018 změní se zvýšením zdravotního pojištění pro OBZP?
Je libo hypotéka se slevou?
Auta
Retro: Lada Niva, Škoda Trekka a další socialistické off…
Peugeot 208, 2008 a příbuzné Citroëny dostanou do dvou let elektrické verze
Porsche 911 GT2 RS údajně zajede Nordschleife pod sedm minut
Další ukázka hlavní výhody elektromobilů v praxi. Tesla ovládla největší drag race
Kviz: Poznáte tato známá americká auta?
Technologie
Paměti DDR5 by se mohly objevovat už od roku 2019. Takt až 6,4 GHz, VRM na modulech?
Takhle bude vypadat retro ThinkPad. Lenovo jej nabídne k 25. výročí
Windows Store bude zřejmě přejmenován na Microsoft Store
Školství není připraveno na dobu, kdy budeme mít internet v těle
Je tu GeForce GTX 1080 Ti s upgradovanou pamětí: Evga vydává model s 12GHz GDDR5X
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít