Problémy Toyoty mohou snížit marketingový potenciál hybridních vozů

09. února 2010, 11:07 - RaTP, <a href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
09. února 2010, 11:07

Problémy automobilky Toyota, která se již týdny potýká se závadami plynových pedálů svých modelů, by se mohly dotknout i celého odvětví hybridních automobilů.

Autor: Toyota

Spojovníkem má být právě Toyota Prius - tedy první sériově vyráběný vůz s hybridním motorem, jehož uživatelé tentokráte hlásí krátké výpadky brzdového pedálu a jejich stížnosti jsou na území USA podloženy již čtyřmi dopravními nehodami.

George Magliano, výzkumník z IHS Global Insight upozornil na fakt, že lidé v souvislosti s problémy Priusu možná ztratí zájem o hybridní automobily. „Prius je specifické a netradiční vozidlo, což je ostatně důvod, proč jej lidé kupují,“ řekl Magliano.

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít