Problémy Toyoty mohou snížit marketingový potenciál hybridních vozů

09. února 2010, 11:07 - RaTP, <a href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
09. února 2010, 11:07

Problémy automobilky Toyota, která se již týdny potýká se závadami plynových pedálů svých modelů, by se mohly dotknout i celého odvětví hybridních automobilů.

Autor: Toyota

Spojovníkem má být právě Toyota Prius - tedy první sériově vyráběný vůz s hybridním motorem, jehož uživatelé tentokráte hlásí krátké výpadky brzdového pedálu a jejich stížnosti jsou na území USA podloženy již čtyřmi dopravními nehodami.

George Magliano, výzkumník z IHS Global Insight upozornil na fakt, že lidé v souvislosti s problémy Priusu možná ztratí zájem o hybridní automobily. „Prius je specifické a netradiční vozidlo, což je ostatně důvod, proč jej lidé kupují,“ řekl Magliano.

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče