Pro sebevědomí žen i potěchu mužů

07. dubna 2008, 16:02 - Lucie Janotová
07. dubna 2008, 16:02

La Marque

Společnost La Marque letos oslaví patnáct let svého působení na českém trhu. Je výhradním distributorem řady značek luxusního spodního prádla, a to jak v České republice, tak na Slovensku. Svůdné linie značek Lejaby, Marie Jo, Prima Donna a Marlies Dekkers mají svůj osobitý styl a zaměřují se na různé potřeby každé ženy. Jedno ale mají společné. Věří, že každá žena je krásná nezávisle na věku, velikosti postavy nebo barvě pleti. Hlavním posláním těchto značek je zdůraznění nejkrásnějších míst ženského těla. Kolekce těchto značek jsou k dostání buď přímo v prodejnách společnosti La Marque - Dessous Dessus v Králodvorské ulici v Praze 1 či v Metropoli Zličín, anebo ve vybraných prodejnách se spodním prádlem v Česku a na Slovensku. Ovšem nejde jen o luxusní spodní prádlo, které přináší potěšení nejenom ženám, ale i mužům. Za businessem společnosti stojí především jednotná filozofie: zákazník a jeho potřeby jsou centrem veškerého zájmu. A jsou to jeho názory, které společně se světovými trendy v odvětví spodního prádla tvoří tvář La Marque. Její majitelka Michaela Vlčková říká: „Pro mne je velice důležité být ve společnosti mých klientů, kteří mi dodávají energii pro mou práci. Spodní prádlo je jeden z nejsložitějších sortimentů. Je důležité znát nejenom správnou velikost, ale také se vcítit do toho, co zákazník chce a potřebuje. Každý zákazník je jiný, a je třeba k němu tak přistupovat.“ Společnost La Marque proto nabízí ve svých prodejnách naprosto jedinečný servis, jenž ocení jak ženy, tak i muži, kteří často přicházejí pořídit atraktivní dárek pro svou partnerku. Každé ženě se od jejího příchodu do prodejny plně věnují speciálně vyškolené prodavačky. Její jméno, míry a jednotlivé nákupy jsou zapsány do elektronické databáze. Při další návštěvě mohou prodavačky této zákaznici proto snáze poradit s výběrem dalšího nákupu vhodného pouze pro ni. Partner může v prodejně sdělit její jméno a nad šálkem kávy schválit návrhy na dárek, které mu prodavačky nabídnou. Pokud rád sám nosí hezké spodní prádlo, může si vybrat ze speciální kolekce věnované mužům. Letošní kolekce na jaro a léto 2008 je z velké části inspirována fascinujícími ženami 30. let minulého století, Marlene Dietrichovou či Gretou Garbo. Dalšími žhavými novinkami jsou stále oblíbenější korzety, které dodají sex-appeal každé ženě. V neposlední řadě jsou v nabídce naprosto originální kolekce plavek včetně veškerých rafinovaných doplňků, bez kterých se žádná žena prostě nemůže obejít.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Potřebuje Fed skutečně snižovat svoji bilanci?
Porovnání cen másla v roce 1985 a 2017. Proč stojí máslo 50 Kč?
Adopce vs. pěstounská péče: svěří vám úřady dítě do péče?
Proč je v Česku drahé volání?
OSVČ a výdajový paušál v praktických příkladech
Auta
Reálná spotřeba Bugatti Chiron? Není tak strašná, jak by se…
Rolls-Royce Phantom: Vlastní platforma, přes 130 kg zvukové izolace a komfort létajícího koberce
Kvíz na pátek: Poznáte auta podle fotografie?
Toužíte po luxusní prémiové ojetině? Kalkulace nákladů vás vrátí zpět na zem
Do prodeje jde velmi speciální Honda NSX. Zájemci za ni dají minimálně 12 milionů
Technologie
Konec řízené distribuce. Creators Update byl vypuštěn na všechna kompatibilních zařízení
Ryzen Threadripper byl „delidován“ na videu. Uvnitř se schovává překvapení
WhatsApp stále roste. Denně jej používá miliarda lidí, proteče jím 55 miliard zpráv
USB 3.2 se představuje. Zrychlí na 20 Gb/s i se starými kabely, mohlo by přijít už brzy
Google po sedmi letech vypnul Instant Search. Návrhy výsledků vyhledávání se již nezobrazují
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít