Pro sebevědomí žen i potěchu mužů

07. dubna 2008, 16:02 - Lucie Janotová
07. dubna 2008, 16:02

La Marque

Společnost La Marque letos oslaví patnáct let svého působení na českém trhu. Je výhradním distributorem řady značek luxusního spodního prádla, a to jak v České republice, tak na Slovensku. Svůdné linie značek Lejaby, Marie Jo, Prima Donna a Marlies Dekkers mají svůj osobitý styl a zaměřují se na různé potřeby každé ženy. Jedno ale mají společné. Věří, že každá žena je krásná nezávisle na věku, velikosti postavy nebo barvě pleti. Hlavním posláním těchto značek je zdůraznění nejkrásnějších míst ženského těla. Kolekce těchto značek jsou k dostání buď přímo v prodejnách společnosti La Marque - Dessous Dessus v Králodvorské ulici v Praze 1 či v Metropoli Zličín, anebo ve vybraných prodejnách se spodním prádlem v Česku a na Slovensku. Ovšem nejde jen o luxusní spodní prádlo, které přináší potěšení nejenom ženám, ale i mužům. Za businessem společnosti stojí především jednotná filozofie: zákazník a jeho potřeby jsou centrem veškerého zájmu. A jsou to jeho názory, které společně se světovými trendy v odvětví spodního prádla tvoří tvář La Marque. Její majitelka Michaela Vlčková říká: „Pro mne je velice důležité být ve společnosti mých klientů, kteří mi dodávají energii pro mou práci. Spodní prádlo je jeden z nejsložitějších sortimentů. Je důležité znát nejenom správnou velikost, ale také se vcítit do toho, co zákazník chce a potřebuje. Každý zákazník je jiný, a je třeba k němu tak přistupovat.“ Společnost La Marque proto nabízí ve svých prodejnách naprosto jedinečný servis, jenž ocení jak ženy, tak i muži, kteří často přicházejí pořídit atraktivní dárek pro svou partnerku. Každé ženě se od jejího příchodu do prodejny plně věnují speciálně vyškolené prodavačky. Její jméno, míry a jednotlivé nákupy jsou zapsány do elektronické databáze. Při další návštěvě mohou prodavačky této zákaznici proto snáze poradit s výběrem dalšího nákupu vhodného pouze pro ni. Partner může v prodejně sdělit její jméno a nad šálkem kávy schválit návrhy na dárek, které mu prodavačky nabídnou. Pokud rád sám nosí hezké spodní prádlo, může si vybrat ze speciální kolekce věnované mužům. Letošní kolekce na jaro a léto 2008 je z velké části inspirována fascinujícími ženami 30. let minulého století, Marlene Dietrichovou či Gretou Garbo. Dalšími žhavými novinkami jsou stále oblíbenější korzety, které dodají sex-appeal každé ženě. V neposlední řadě jsou v nabídce naprosto originální kolekce plavek včetně veškerých rafinovaných doplňků, bez kterých se žádná žena prostě nemůže obejít.

Mohlo by vás zajímat

Finance
ČNB reguluje výši hypoték. Kolik mohou banky půjčovat v zahraničí?
Vyřizování dětského pasu nenechávejte na poslední chvíli. Rychlopas se prodraží.
Praktický návod: jak začít s bitcoinem – výběr vhodné peněženky
EU: Jak vysoké je zdanění práce u podprůměrných mezd?
Macron ve stopách Babiše
Auta
Prohlédli jsme si nový Opel Grandland X. Jak prostorný je…
Škoda vyrobila už šest milionů Octavií
Na prodej je krásná Škoda 130 RS. Její cena vás ale pravděpodobně nepotěší
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid jezdí za 1,4 litru na 100 km
Škoda Citigo má i po faceliftu pořád co nabídnout (první jízdní dojmy)
Technologie
Tip: Jak skrýt ikonu Windows Defenderu v oznamovací oblasti? [Windows 10]
Ve Windows Storu se objevil neoficiální, ale funkcemi nabitý klient pro Google Play Music
Objevily se těžní verze Radeonů Polaris. Na trh se vrací RX 470, někdy i s výstupy
Den D přišel. Evropská komise udělila Googlu rekordní pokutu 2,42 miliardy eur
Legendární John Romero prodává Dooma II. Na diskety se vám i podepíše
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít