Pro ovoce a zeleninu hlavně do hypermarketů

20. října 2008, 03:00 - Přemysl Houžvička
20. října 2008, 03:00

Češi chodí nakupovat čerstvé ovoce a zeleninu hlavně do hypermarketů a v oblibě mají také diskontní prodejny.

Výrazně méně lidí pořizuje ovoce a zeleninu v supermarketech, specializovaných obchodech či na tržištích. Vyplývá to z průzkumu společnosti Incoma Research.

V hypermarketech utrácí největší část výdajů za čerstvé ovoce a zeleninu 41 procent účastníků průzkumu, zatímco v diskontních prodejnách 19 procent. Ve specializovaných obchodech s ovocem a zeleninou nakupuje toto zboží devět procent a v tržnicích sedm procent Čechů. Na supermarkety připadá 12 procent a na malé samoobsluhy 11 procent zákazníků.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít