Pro ovoce a zeleninu hlavně do hypermarketů

20. října 2008, 03:00 - Přemysl Houžvička
20. října 2008, 03:00

Češi chodí nakupovat čerstvé ovoce a zeleninu hlavně do hypermarketů a v oblibě mají také diskontní prodejny.

Výrazně méně lidí pořizuje ovoce a zeleninu v supermarketech, specializovaných obchodech či na tržištích. Vyplývá to z průzkumu společnosti Incoma Research.

V hypermarketech utrácí největší část výdajů za čerstvé ovoce a zeleninu 41 procent účastníků průzkumu, zatímco v diskontních prodejnách 19 procent. Ve specializovaných obchodech s ovocem a zeleninou nakupuje toto zboží devět procent a v tržnicích sedm procent Čechů. Na supermarkety připadá 12 procent a na malé samoobsluhy 11 procent zákazníků.

Mohlo by vás zajímat

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

Hry pro příležitostné hráče