Pro dětské domovy

04. února 2009, 12:02 - Martin Mašek
04. února 2009, 12:02

síť prodejen Albert

Kampaň S Bertíkem za dětským úsměvem, která probíhá ve všech prodejnách Albert, přinesla v uplynulém ročníku dětským domovům částku 8 006 590 korun. Šek na 1 001 658 korun předali první dámě Livii Klausové generální ředitel sítě prodejen Albert Johan Boeijenga a viceprezident pro operační oddělení pan Buck van der Werf pro Nadační fond manželů Livie a Václava Klausových

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče