Privátní značky hrají stále prim

06. listopadu 2006, 00:00 - Tomáš Johánek
06. listopadu 2006, 00:00

Obchodní řetězce v Česku nadále rozšiřují nabídku privátních značek výrobků, které prodávají pod vlastním označením. Čeští zákazníci stále častěji sahají právě po tomto zboží, které je většinou levnější než značkové výrobky. Někteří obchodníci při propagaci nových privátních značek spojili síly se známými tvářemi tuzemského showbyznysu, aby podpořily jejich prodej.

Obchodní řetězce v Česku nadále rozšiřují nabídku privátních značek výrobků, které prodávají pod vlastním označením. Čeští zákazníci stále častěji sahají právě po tomto zboží, které je většinou levnější než značkové výrobky. Někteří obchodníci při propagaci nových privátních značek spojili síly se známými tvářemi tuzemského showbyznysu, aby podpořily jejich prodej.

Obchodní řetězce pod vlastní značkou nabízejí nejen potraviny, nápoje a drogistické zboží, ale také sportovní potřeby či domácí spotřebiče. Prodejci tvrdí, že kvalita zboží s privátními značkami se navíc zlepšuje. Podle údajů evropské Asociace výrobců pod privátní značkou měly loni tyto značky v Česku již 18procentní podíl v rychloobrátkovém zboží.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče