Příchod Hyundai povzbudil zájem o angličtinu

18. června 2007, 00:00 - (jbn)
18. června 2007, 00:00

Vstup jihokorejské automobilky Hyundai do Moravskoslezského kraje a příliv dalších investorů z ciziny zřetelně zvýšil zájem obyvatel Ostravska o jazykové vzdělávání. Společnost Cloverleaf, největší ostravská jazyková škola, která se zabývá rovněž audity jazykových znalostí ve firmách, zaznamenala meziroční nárůst počtu zájemců o studium jazyka o téměř 15 procent.

„Ve srovnání se stejným obdobím loňského roku jsme zaznamenali nárůst klientů se zcela konkrétní představou o studiu jazyka s cílem využít tuto nezbytnou dovednost v budoucím zaměstnání,“ řekl Dalibor Krčmář, spolumajitel školy.

Podle něj jde o obecný jev, který potvrzuje i rostoucí zájem firem o „prověrky“ jazykových znalostí jejich zaměstnanců.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče