Příchod Hyundai povzbudil zájem o angličtinu

18. června 2007, 00:00 - (jbn)
18. června 2007, 00:00

Vstup jihokorejské automobilky Hyundai do Moravskoslezského kraje a příliv dalších investorů z ciziny zřetelně zvýšil zájem obyvatel Ostravska o jazykové vzdělávání. Společnost Cloverleaf, největší ostravská jazyková škola, která se zabývá rovněž audity jazykových znalostí ve firmách, zaznamenala meziroční nárůst počtu zájemců o studium jazyka o téměř 15 procent.

„Ve srovnání se stejným obdobím loňského roku jsme zaznamenali nárůst klientů se zcela konkrétní představou o studiu jazyka s cílem využít tuto nezbytnou dovednost v budoucím zaměstnání,“ řekl Dalibor Krčmář, spolumajitel školy.

Podle něj jde o obecný jev, který potvrzuje i rostoucí zájem firem o „prověrky“ jazykových znalostí jejich zaměstnanců.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít