Menu Zavřít

Přibíráme i Prahu

8. 10. 2007
Autor: Euro.cz

Radek a Šárka Grycovi, společnost Noris CR

Je to pět měsíců, co se manželé Grycovi společně s Waldemarem Sopolinskim stali hlavními distributory zmrzlinových výrobků značky Nestlé a odkoupili dvě pobočky distribučních center Nestlé zmrzliny v Brně a Havířově. Jejich firma, původně bez zaměstnanců, se za dva měsíce rozrostla o téměř čtyřicet lidí.

Z moravy útočí na prahu

Grycovi za necelý půl rok rozšířili sortiment, vypracovali obchodní strategii a zvýšili obrat více než dvacetkrát. A růst firmy dále pokračuje. Od prvního října se jim příjmy zdvojnásobily. Postaral se o to přírůstek pěti tisíc zákazníků z Prahy a středních Čech. Grycovi se totiž počínaje říjnem stali partnerem Nestlé i pro prodej zmrzliny v hlavním městě a Středočeském kraji. Převzali tak téměř polovinu distribučních center této zmrzlinové společnosti v České republice. Nyní prodávají tisícům obchodníků z  Brna, Havířova a také ještě z Prahy a okolí. Též proto se tým zaměstnanců rozšířil na téměř šedesát lidí.

Grycovým pražský „přírůstek“ nejen zdvojnásobí tržby, ale také práci. Některé povinnosti související s převodem pražské pobočky řešili už na jaře. Největším náporem si ale prošli právě v uplynulých týdnech a neminulo je ani papírové martyrium. Museli vyřídit desítky smluv, počínaje dodávkami energie, zajištěním ostrahy objektu, převody telefonů až po smlouvy s novými zaměstnanci.

„A to všechno, abychom obchody mohli hladce převzít,“ uvádí Šárka Grycová. Vysvětluje, že v Praze a okolí každý týden čeká pět tisíc obchodníků na pravidelnou dodávku mraženého zboží; mezi nimi jsou restaurace, čerpací stanice i obchody. Pokud by došlo k přerušení dodávky, mohlo by to ohrozit jejich existenci.

BRAND24

Na relaxaci nezbyl čas

Mladí manželé si odpočinek musejí vkládat do pracovního programu. „Naučili jsme se relaxovat takříkajíc za pochodu. Třeba nedávno jsme v polské Poznani prokládali jednání krátkými procházkami,“ říká unaveně Šárka Grycová. Nakonec oba manželé dodávají, že nápor je od podnikání přesto neodrazuje.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).