Prestižní cena pro ČT

27. března 2009, 15:15 - mgr. Rita Kindlerová
27. března 2009, 15:15

Společnost

Stříbrné ocenění v soutěži televizního designu PROMAX/BDA v kategorii nejlepší tematická kampaň získala Česká televize za vánoční kampaň. Podařilo se jí tak třetím rokem opět se prosadit v evropské konkurenci. V kategorii nejlepší tematická kampaň se ČT jako jediná česká televizní stanice dostala do úzké nominace s takovými společnostmi jako Cartoon Network, Discovery Networks Nordic, Tiscali TV (UK), Bruce Dunlop & Associates. Ceny uděluje organizace profesionálů marketingových oddělení rozhlasových a televizních stanic PROMAX s Asociací televizních a multimediálních designérů BDA.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Najděte si novou práci do září
Plná zaměstnanost v ČR: čím jsme si ji zasloužili?
Obtěžují vás nevyžádané telefonáty? Návod, jak se jim vyhnout
O 20 % víc než loni: ceny bytů opět rostou
Mají Češi na elektromobil? Hyundai hodlá rozšířit dojezd až na 500 kilometrů
Auta
Povinné ručení: Jak na změnu smlouvy a snížení ceny
Galerie: Škoda Karoq se chlubí digitálním přístrojovým štítem. Taková věc tu ale byla už dávno
Nové BMW Z4 slibuje svobodu, ale počkáte si na ni až do jara 2018
Kouzlo bohaté sklizně: Zkusili jsme, jak se řídí moderní kombajn
Jeden Velorex 16/250 se dostal až do Chicaga. Teď je po renovaci a stojí přes 300 tisíc
Technologie
Povinné ručení: Jak na změnu smlouvy a snížení ceny
Intel už má 15W čtyřjádra pro notebooky v ceníku i s parametry, vydání je blízko
Na počítače míří nový Skype. Nebude to taková divočina jako mobilní verze
Asus se úplně zbláznil. Uvedl 6 až 12 nových Zenfonů 4
GPS, laser a bohatá sklizeň: Zkusili jsme, jak se řídí moderní kombajn
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít