Prestižní cena pro ČT

27. března 2009, 15:15 - mgr. Rita Kindlerová
27. března 2009, 15:15

Společnost

Stříbrné ocenění v soutěži televizního designu PROMAX/BDA v kategorii nejlepší tematická kampaň získala Česká televize za vánoční kampaň. Podařilo se jí tak třetím rokem opět se prosadit v evropské konkurenci. V kategorii nejlepší tematická kampaň se ČT jako jediná česká televizní stanice dostala do úzké nominace s takovými společnostmi jako Cartoon Network, Discovery Networks Nordic, Tiscali TV (UK), Bruce Dunlop & Associates. Ceny uděluje organizace profesionálů marketingových oddělení rozhlasových a televizních stanic PROMAX s Asociací televizních a multimediálních designérů BDA.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče