Představení pro klienty inzerce Euronews

05. října 2009, 17:39 - mgr. Rita Kindlerová
05. října 2009, 17:39

Euronews mgr.

Že je týdeník EURO inzertně nejvýkonnější a nejčtenější týdeník na českém trhu, je známo. Ale že se čte i na prknech, co znamenají svět, se mohli na vlastní oči přesvědčit klienti inzertního oddělení, pro které bylo uspořádáno divadelní představení. Díky patří všem, kteří přišli, a celému Divadlu Na zábradlí.

Zleva Jan Čermák, account director, Mediacom, Michaela Hromádková, ředitelka inzerce Euronews, Marketa Dyllong, client service director Mediacom a Katerina Wheeler, managing director Euro RSCG.

Zleva Jiří Vítek, Managing Director MindShare, Lucie Hirschlerová, manažerka inzerce Euronews, a Pavel Barták Client Service Director Starcom.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče