Představení pro klienty inzerce Euronews

05. října 2009, 17:39 - mgr. Rita Kindlerová
05. října 2009, 17:39

Euronews mgr.

Že je týdeník EURO inzertně nejvýkonnější a nejčtenější týdeník na českém trhu, je známo. Ale že se čte i na prknech, co znamenají svět, se mohli na vlastní oči přesvědčit klienti inzertního oddělení, pro které bylo uspořádáno divadelní představení. Díky patří všem, kteří přišli, a celému Divadlu Na zábradlí.

Zleva Jan Čermák, account director, Mediacom, Michaela Hromádková, ředitelka inzerce Euronews, Marketa Dyllong, client service director Mediacom a Katerina Wheeler, managing director Euro RSCG.

Zleva Jiří Vítek, Managing Director MindShare, Lucie Hirschlerová, manažerka inzerce Euronews, a Pavel Barták Client Service Director Starcom.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče