Menu Zavřít

PRE a péče o zákazníka

22. 9. 2003
Autor: Euro.cz

"Firma, která chce být úspěšná a mít své stabilní místo na trhu, musí vycházet z filozofie, že zákazník zde není proto, aby jí zajistil zisky a víc se o něj nemusí zajímat, ale firma je zde proto, aby zákazníkovi pomohla uspokojit jeho potřeby.

KLÍČ K ÚSPĚCHU

BRAND24

A musí pro to udělat vše, co je v jejích silách,“ říká generální ředitel Pražské energetiky, a. s., Drahomír Ruta. V souladu s touto filozofií funguje Poradenské a informační středisko Pražské energetiky (PRE). V něm se může zákazník poradit či informovat se o úsporných elektrických zařízeních, o ekologickém způsobu využívání energie, o tom, jak hospodárně lze energii využívat. Konkrétněji činnost tohoto střediska přibližuje i program z poslední doby: Konkrétní případ úspor energie při nahrazení klasických žárovek úspornými zdroji světla, kalkulačka pro orientační určení tepelných ztrát vašeho bytu, respektive celého rodinného domu, výstava tepelných čerpadel, výstava „Moderní plně elektrifikovaná koupelna“. Poradenské středisko PRE také poskytuje měření okamžité spotřeby různých elektrospotřebičů jak stávajících, tak i zákazníky donesených, včetně okamžitého přepočtu na finanční ekvivalent v různých sazbách. Jistě, velká společnost má prostředky na zřízení rozsáhlého poradenského a informačního střediska. Ale myšlenka sama o sobě může být inspirativní i pro malé a střední firmy, aby se i ony snažily kvalifikovaně poradit.

Drahomír Rut, generální ředitel PRE

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).