PRE a péče o zákazníka

22. září 2003, 00:00 - (zk)
22. září 2003, 00:00

"Firma, která chce být úspěšná a mít své stabilní místo na trhu, musí vycházet z filozofie, že zákazník zde není proto, aby jí zajistil zisky a víc se o něj nemusí zajímat, ale firma je zde proto, aby zákazníkovi pomohla uspokojit jeho potřeby.

KLÍČ K ÚSPĚCHU

A musí pro to udělat vše, co je v jejích silách,“ říká generální ředitel Pražské energetiky, a. s., Drahomír Ruta. V souladu s touto filozofií funguje Poradenské a informační středisko Pražské energetiky (PRE). V něm se může zákazník poradit či informovat se o úsporných elektrických zařízeních, o ekologickém způsobu využívání energie, o tom, jak hospodárně lze energii využívat. Konkrétněji činnost tohoto střediska přibližuje i program z poslední doby: Konkrétní případ úspor energie při nahrazení klasických žárovek úspornými zdroji světla, kalkulačka pro orientační určení tepelných ztrát vašeho bytu, respektive celého rodinného domu, výstava tepelných čerpadel, výstava „Moderní plně elektrifikovaná koupelna“. Poradenské středisko PRE také poskytuje měření okamžité spotřeby různých elektrospotřebičů jak stávajících, tak i zákazníky donesených, včetně okamžitého přepočtu na finanční ekvivalent v různých sazbách. Jistě, velká společnost má prostředky na zřízení rozsáhlého poradenského a informačního střediska. Ale myšlenka sama o sobě může být inspirativní i pro malé a střední firmy, aby se i ony snažily kvalifikovaně poradit.

Drahomír Rut, generální ředitel PRE

Mohlo by vás zajímat

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

Hry pro příležitostné hráče