Prázdniny budou pro marketéry ideální čas, kdy lovit děti na sociálních sítích

23. června 2010, 13:20 - ITO, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
23. června 2010, 13:20

Ještě před pár lety byly prázdniny obdobím, kdy čas dětí strávený na internetu klesal.

Autor: Martin Siebert

Dnes, jak se zdá, je tomu naopak. Na vině jsou opět sociální sítě a stále větší podíl mobilního internetu u dětí do 18 let. Pozadu nezůstává ani fakt, že dovolenou si může dovolit méně rodin a tak děti často tráví prázdniny doma. Pokud všechny tyto prvky zkombinujeme, zrodí se zajímavý jev.

Čas strávený na internetu, konkrétně na sociálních sítích, se v rámci skupiny 13 - 18 let o prázdninách s největší pravděpodobností navýší. Alespoň v případě 25 % dětí, které se k intenzivnímu používání sociálních sítí v době prázdnin přiznává. V USA se tak podle National Cyber Security Alliance (NCSA) může doba pobytu u aktivního uživatele navýšit až o 30 - 40 % podle počasí.

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít