Prázdniny budou pro marketéry ideální čas, kdy lovit děti na sociálních sítích

23. června 2010, 13:20 - ITO, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
23. června 2010, 13:20

Ještě před pár lety byly prázdniny obdobím, kdy čas dětí strávený na internetu klesal.

Autor: Martin Siebert

Dnes, jak se zdá, je tomu naopak. Na vině jsou opět sociální sítě a stále větší podíl mobilního internetu u dětí do 18 let. Pozadu nezůstává ani fakt, že dovolenou si může dovolit méně rodin a tak děti často tráví prázdniny doma. Pokud všechny tyto prvky zkombinujeme, zrodí se zajímavý jev.

Čas strávený na internetu, konkrétně na sociálních sítích, se v rámci skupiny 13 - 18 let o prázdninách s největší pravděpodobností navýší. Alespoň v případě 25 % dětí, které se k intenzivnímu používání sociálních sítí v době prázdnin přiznává. V USA se tak podle National Cyber Security Alliance (NCSA) může doba pobytu u aktivního uživatele navýšit až o 30 - 40 % podle počasí.

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče