Praha nabízí reklamní prostory

06. února 2006, 00:00 - PETR KUČERA
06. února 2006, 00:00

Pražský magistrát chce rozšířit propagaci kulturních a společenských akcí. Ve výběrovém řízení proto nabídne některé obecní pozemky zejména v centru metropole, na které by mohla být reklamní zařízení umístěna. Informační systém by měl podle radního Pavla Klegy odpovídat významu Prahy a zapadat do historické části města.

„Neříkáme, o jaká zařízení má technicky i vzhledově jít, to očekáváme od účastníků veřejné soutěže,Ž uvedl radní. Vybraný uchazeč má reklamní zařízení navrhnout, postavit a starat se o jejich provoz,“ dodal.

Vybraných míst jsou tři desítky, vesměs jsou turisticky atraktivní. Nabídky podané do soutěže vyhodnotí majetková komise radních do konce března, konečné rozhodnutí bude na městské radě. Praha vyhlášením výběrového řízení reagovala na výsledky průzkumů cestovního ruchu, v nichž se požadavek na rozšíření propagace kulturních akcí objevil.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče