Praha nabízí reklamní prostory

06. února 2006, 00:00 - PETR KUČERA
06. února 2006, 00:00

Pražský magistrát chce rozšířit propagaci kulturních a společenských akcí. Ve výběrovém řízení proto nabídne některé obecní pozemky zejména v centru metropole, na které by mohla být reklamní zařízení umístěna. Informační systém by měl podle radního Pavla Klegy odpovídat významu Prahy a zapadat do historické části města.

„Neříkáme, o jaká zařízení má technicky i vzhledově jít, to očekáváme od účastníků veřejné soutěže,Ž uvedl radní. Vybraný uchazeč má reklamní zařízení navrhnout, postavit a starat se o jejich provoz,“ dodal.

Vybraných míst jsou tři desítky, vesměs jsou turisticky atraktivní. Nabídky podané do soutěže vyhodnotí majetková komise radních do konce března, konečné rozhodnutí bude na městské radě. Praha vyhlášením výběrového řízení reagovala na výsledky průzkumů cestovního ruchu, v nichž se požadavek na rozšíření propagace kulturních akcí objevil.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče