Praha láká, špičkové obchody přibývají

30. prosince 2010, 10:42 - Blanka Růžičková Euronews a.s.
30. prosince 2010, 10:42

Světové značky

Tisící obchod v Evropě otevřela na začátku prosince v pražském Palladiu značka Claire’s. Ta krátce předtím vstoupila do České republiky vůbec poprvé – s prodejnou v pražském nákupním centru Chodov, v pořadí 999. v Evropě. „Obchodníci otevření každé další prodejny pečlivě zvažují a zaměřují se pouze na kvalitní obchodní centra nebo frekventované nákupní třídy,“ říká Ivan Michněvič z poradenské společnosti Cushman & Wakefield zaměřené na vyhledávání vhodných lokalit. V Praze vloni v září otevřela v Paladiu svoji první prodejnu také značka F&F, během podzimu přišla další jména jako Swarovski či Burger King. Přímo na Václavském náměstí se objevila další prodejna módní značky Calzedonia, na ulici 28. října je nový obchod Apple společnosti Emotion & Interaction.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče