Praha láká, špičkové obchody přibývají

30. prosince 2010, 10:42 - Blanka Růžičková Euronews a.s.
30. prosince 2010, 10:42

Světové značky

Tisící obchod v Evropě otevřela na začátku prosince v pražském Palladiu značka Claire’s. Ta krátce předtím vstoupila do České republiky vůbec poprvé – s prodejnou v pražském nákupním centru Chodov, v pořadí 999. v Evropě. „Obchodníci otevření každé další prodejny pečlivě zvažují a zaměřují se pouze na kvalitní obchodní centra nebo frekventované nákupní třídy,“ říká Ivan Michněvič z poradenské společnosti Cushman & Wakefield zaměřené na vyhledávání vhodných lokalit. V Praze vloni v září otevřela v Paladiu svoji první prodejnu také značka F&F, během podzimu přišla další jména jako Swarovski či Burger King. Přímo na Václavském náměstí se objevila další prodejna módní značky Calzedonia, na ulici 28. října je nový obchod Apple společnosti Emotion & Interaction.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Zaměstnávání a brigády mladistvých a jejich pracovní podmínky podle zákoníku práce
Silná Evropa je podle Merkelové pro USA výhodná
500 korun navíc pro rodinu s dětmi od července 2017?
Auta
Policie konečně dovolila hasičům zveřejnit fotky z nehody…
Test ojetiny: Volkswagen Golf VII je skvělý, ale dieselu bychom se vyhnuli
Kvíz na pátek: Poznáte, kterým autům patří tyto interiéry?
Audi S5 Cabriolet se přiblížilo k RS 5. Může za to Hans-Jürgen Abt
Toyota Yaris GRMN zní hodně naštvaně. Na český trh dorazí začátkem příštího roku
Technologie
Cnews FM: Zneužívá Microsoft monopolní postavení vůči výrobcům antivirů? [podcast]
Je v pořádku, když vám šéf čte e-maily?
Asus uvádí levnější 10Gb/s síťovku. XG-C100C stojí pod tři tisíce a umí i 2,5/5,0Gb režim
Sega vdechne život starým hrám. Na mobilech zdarma vydala Sonica a další pecky
Vědci vymysleli další způsob, jak udělat foťák tenký jako papír
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít