Praha láká, špičkové obchody přibývají

30. prosince 2010, 10:42 - Blanka Růžičková Euronews a.s.
30. prosince 2010, 10:42

Světové značky

Tisící obchod v Evropě otevřela na začátku prosince v pražském Palladiu značka Claire’s. Ta krátce předtím vstoupila do České republiky vůbec poprvé – s prodejnou v pražském nákupním centru Chodov, v pořadí 999. v Evropě. „Obchodníci otevření každé další prodejny pečlivě zvažují a zaměřují se pouze na kvalitní obchodní centra nebo frekventované nákupní třídy,“ říká Ivan Michněvič z poradenské společnosti Cushman & Wakefield zaměřené na vyhledávání vhodných lokalit. V Praze vloni v září otevřela v Paladiu svoji první prodejnu také značka F&F, během podzimu přišla další jména jako Swarovski či Burger King. Přímo na Václavském náměstí se objevila další prodejna módní značky Calzedonia, na ulici 28. října je nový obchod Apple společnosti Emotion & Interaction.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít