Praha láká, špičkové obchody přibývají

30. prosince 2010, 10:42 - Blanka Růžičková Euronews a.s.
30. prosince 2010, 10:42

Světové značky

Tisící obchod v Evropě otevřela na začátku prosince v pražském Palladiu značka Claire’s. Ta krátce předtím vstoupila do České republiky vůbec poprvé – s prodejnou v pražském nákupním centru Chodov, v pořadí 999. v Evropě. „Obchodníci otevření každé další prodejny pečlivě zvažují a zaměřují se pouze na kvalitní obchodní centra nebo frekventované nákupní třídy,“ říká Ivan Michněvič z poradenské společnosti Cushman & Wakefield zaměřené na vyhledávání vhodných lokalit. V Praze vloni v září otevřela v Paladiu svoji první prodejnu také značka F&F, během podzimu přišla další jména jako Swarovski či Burger King. Přímo na Václavském náměstí se objevila další prodejna módní značky Calzedonia, na ulici 28. října je nový obchod Apple společnosti Emotion & Interaction.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít