Prací prášky s nápadem

31. března 2008, 00:00 - Štěpán Chaloupka
31. března 2008, 00:00

Říkáte si, že v reklamě na detergenty nelze očekávat žádné překvapení? Pojďme se přesvědčit, že přednosti pracích prášků lze sdělit i jinak.

Proklatě stará skvrna

Další ukázka pracuje s myšlenkou, že prostředek Tide zbaví vaše prádlo i těch nejzastaralejších skvrn. Lepší symbol pro nadsázku než vyhynulé tvory si čínská pobočka Leo Burnett, Guangzhou vybrat nemohla.

Hurá na flek

Zbavit se skvrn od kečupu není jednoduché, ale když máte armádu zbrojnošů, tak jako Tide 2x Ultra, nic nemá šanci. S nápadem přišla agentura Saatchi & Saatchi.

Pozor bílá!

Jak zachytit „bělostný efekt“ na billboardu? Zde se autoři textu nepředřeli, ale nápad s kolíky Persil německé pobočky agentury BBDO je skutečně čistá práce.

Navzdory předsudkům

V případě Vanishe ani červené víno nemá šanci. Autorem je polská agentura Euro RSCG.

Návrat z bahna

Poslední ukázka naznačuje, že Ariel si poradí s bahnem a vrátí vám zpět původní materiál vašeho oblečení, třeba manšestr. Nápad pochází z dílny Del Campo Nazca Saatchi & Saatchi, Buenos Aires, Argentina.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče