PR Klub uděloval Zlaté středníky

18. dubna 2006, 00:00 - (rb)
18. dubna 2006, 00:00

V pražském divadle Archa vyvrcholil čtvrtý ročník soutěže firemních publikací a prezentací Zlatý středník 2005. Celkově bylo do devíti kategorií soutěže přihlášeno 152 prací a více než polovina jich postoupila do užšího výběru. Počet titulů, které nezískaly žádné ocenění, klesl ve srovnání s prvním ročníkem téměř o polovinu.

To podle porotců svědčí o tom, že kvalita přihlášených prací je rok od roku vyšší. Hned dvě ocenění získal Plzeňský Prazdroj, a to za nejlepší interní časopis a firemní on-line prezentaci. Celkem bylo oceněno devatenáct firem a města Liberec, Ostrava, obec Čejč a Městská část Praha 13. Porota také udělila tři Zvláštní ocenění, a to společnostem Vodafone, Daimlerchrysler Automotive Bohemia a AC Expo.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít