PR Klub uděloval Zlaté středníky

18. dubna 2006, 00:00 - (rb)
18. dubna 2006, 00:00

V pražském divadle Archa vyvrcholil čtvrtý ročník soutěže firemních publikací a prezentací Zlatý středník 2005. Celkově bylo do devíti kategorií soutěže přihlášeno 152 prací a více než polovina jich postoupila do užšího výběru. Počet titulů, které nezískaly žádné ocenění, klesl ve srovnání s prvním ročníkem téměř o polovinu.

To podle porotců svědčí o tom, že kvalita přihlášených prací je rok od roku vyšší. Hned dvě ocenění získal Plzeňský Prazdroj, a to za nejlepší interní časopis a firemní on-line prezentaci. Celkem bylo oceněno devatenáct firem a města Liberec, Ostrava, obec Čejč a Městská část Praha 13. Porota také udělila tři Zvláštní ocenění, a to společnostem Vodafone, Daimlerchrysler Automotive Bohemia a AC Expo.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče