PR Klub uděloval Zlaté středníky

21. dubna 2008, 00:00 - Renata Bartošková
21. dubna 2008, 00:00

Kvalita firemních publikací byla klíčovou pro umístění v soutěži Zlatý středník, kterou pořádal PR Klub.

Nejlepší interní časopis má podle odborné poroty společnost ČEZ. Škoda Auto vydává nejlepší interní noviny. V kategorii časopisů pro odbornou veřejnost zvítězil Velux ČR, nejkvalitnější časopis pro zákazníky má Rodinný pivovar Bernard. Mezi firemními katalogy vyhrála společnost ABB. Hlavních kategorií bylo celkem deset. Nejvyšší ocenění si odnesly také firmy Plzeňský Prazdroj, Lesy ČR, Asekol, GTS Novera a Symbio Digital.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče