PR Klub uděloval Zlaté středníky

21. dubna 2008, 00:00 - Renata Bartošková
21. dubna 2008, 00:00

Kvalita firemních publikací byla klíčovou pro umístění v soutěži Zlatý středník, kterou pořádal PR Klub.

Nejlepší interní časopis má podle odborné poroty společnost ČEZ. Škoda Auto vydává nejlepší interní noviny. V kategorii časopisů pro odbornou veřejnost zvítězil Velux ČR, nejkvalitnější časopis pro zákazníky má Rodinný pivovar Bernard. Mezi firemními katalogy vyhrála společnost ABB. Hlavních kategorií bylo celkem deset. Nejvyšší ocenění si odnesly také firmy Plzeňský Prazdroj, Lesy ČR, Asekol, GTS Novera a Symbio Digital.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče