Pozitivní zprávy

03. dubna 2009, 16:20 - David Kasl
03. dubna 2009, 16:20

Krátce

Nejlepší reklamy Finanční server Měšec.cz vyhlásil vítěze ankety Nejlepší finanční reklama roku 2008. Čtenářům se z 26 klipů nejvíce líbil spot České spořitelny, odborné porotě reklama společnosti Home Credit.

Prostor zdarma Společnost Vodafone umožní jako první operátor v Česku neziskovým organizacím inzerovat jejich dárcovské SMS kampaně (DMS) na ploše svých dobíjecích kuponů. Možnost celoročního využití získají vizuály kampaní, které zvítězí ve výběrovém řízení. Fórum dárců, které DMS provozuje, dosud prostřednictvím služby vybralo přes 200 milionů korun. Přihlašovat projekty lze do 15. dubna.
Více na: www.vodafone.cz/odpovednost

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít