Pozitivní zprávy

16. května 2008, 19:21 - Petr Bušta
16. května 2008, 19:21

Krátce

Crest Communica
Cena za pivo
Na kongresu sítě PR agentur IPRN konaném v Dubaji získala česká agentura Crest Communications první místo v soutěži Ellis Kopel Project of the Year v kategorii produktového PR. Vítězným projektem je uvedení plzeňského pivního speciálu Master na český trh.

Epson
Výrobce tiskáren se zapojil do projektu Energy Saving Recommended, který upozorňuje zákazníky prostřednictvím charakteristických štítků umísťovaných na energeticky úsporné výrobky. Štítek posuzuje tři kritéria: energii využívanou, je-li tiskárna zapnuta a připravena k použití, energii využívanou v úsporném režimu a energii využívanou v pohotovostním režimu.

Mistrovství Evropy v kopané
Haló, podvodníci
Evropská komise ve spolupráci s fotbalovou asociací UEFA uvedla do provozu bezplatnou telefonní linku, která má fanouškům pomoci při uplatňování spotřebitelských práv během šampionátu. Servis se zaměří především na falešné vstupenky, převod vstupenek kvůli onemocnění, cesty letadlem, poplatky za roaming, zdravotní pojištění EU a problémy při nakupování v zahraničí.
Více na: www.euro2008.com, www.supportersrights.eu Obrázek:
Bezplatná pomoc
00800 6 7 8 9 10 11

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít