Pozitivní zprávy

22. srpna 2008, 20:05 - Petr Bušta
22. srpna 2008, 20:05

Krátce

Zase kapr
Ministerstvo zemědělství spolu s agenturou Dorland, jejíž návrh zvítězil v tendru, zahájí v září čtyřletou komunikační kampaň na podporu spotřeby sladkovodních ryb domácí produkce a výrobků z nich. Označení „Ryba domácí“ má jednak upozornit na zemi původu a zároveň vytvořit vazbu k produktu, který je ”potřeba mít doma“. Bohužel se projekt zaměří převážně na ryby, které jsou sice dominantní, ale zdaleka nevystihují kulinární pestrost této suroviny — kapra, amura a tolstolobika.

Lufthansa zvítězila
v letošní anketě World Airline Awards v konkurenci 60 přepravců jako nejlepší letecká společnost v Evropě. V anketě pořádané britskou agenturou Skytrax hlasovalo od srpna roku 2007 do letošního června více než patnáct milionů pasažérů.

Další specialisté v Brně
Americká softwarová společnost Solarwinds, která vyvíjí programy pro správu počítačových sítí, rozšiřuje své vývojové centrum v Brně. Společnost nedávno získala od agentury CzechInvest v soutěži Investor roku 2007 ocenění v kategorii „Nejvýznamnější investor roku – strategické služby“. A to právě díky svému vývojovému centru v Brně – za vytvoření nových vysoce kvalifikovaných pracovních míst a za investice do školení nových zaměstnanců.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít