Pozice specializovaných textilních obchodů sílí

14. května 2007, 00:00 - admin
14. května 2007, 00:00

Stále více Čechů při nákupu oblečení míří do specializovaných prodejen, jejichž postavení na tuzemském trhu sílí. Vyplývá to z loňského žebříčku největších textilních obchodů, který sestavil odborný časopis Texilžurnál.

Zatímco ještě v roce 2004 byla mezi deseti největšími prodejci textilu polovina obchodních řetězců provozujících hypermarkety, loni jejich počet klesl na čtyři a přední místa díky rychlejšímu růstu tržeb obsadily sítě textilních obchodů. Naopak hypermarketům se tržby z prodeje textilu snížily. Tržby 36 největších tuzemských textilních obchodů loni vzrostly meziročně o miliardu zhruba na 23 miliard korun.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče