Pozice specializovaných textilních obchodů sílí

14. května 2007, 00:00 - admin
14. května 2007, 00:00

Stále více Čechů při nákupu oblečení míří do specializovaných prodejen, jejichž postavení na tuzemském trhu sílí. Vyplývá to z loňského žebříčku největších textilních obchodů, který sestavil odborný časopis Texilžurnál.

Zatímco ještě v roce 2004 byla mezi deseti největšími prodejci textilu polovina obchodních řetězců provozujících hypermarkety, loni jejich počet klesl na čtyři a přední místa díky rychlejšímu růstu tržeb obsadily sítě textilních obchodů. Naopak hypermarketům se tržby z prodeje textilu snížily. Tržby 36 největších tuzemských textilních obchodů loni vzrostly meziročně o miliardu zhruba na 23 miliard korun.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít