Pozice specializovaných textilních obchodů sílí

14. května 2007, 00:00 - admin
14. května 2007, 00:00

Stále více Čechů při nákupu oblečení míří do specializovaných prodejen, jejichž postavení na tuzemském trhu sílí. Vyplývá to z loňského žebříčku největších textilních obchodů, který sestavil odborný časopis Texilžurnál.

Zatímco ještě v roce 2004 byla mezi deseti největšími prodejci textilu polovina obchodních řetězců provozujících hypermarkety, loni jejich počet klesl na čtyři a přední místa díky rychlejšímu růstu tržeb obsadily sítě textilních obchodů. Naopak hypermarketům se tržby z prodeje textilu snížily. Tržby 36 největších tuzemských textilních obchodů loni vzrostly meziročně o miliardu zhruba na 23 miliard korun.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče