Potravinářská komora kritizuje oblíbený marketingový nástroj - nepodložené certifikace na obalech výrobků

19. srpna 2010, 05:55 - RaTP, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
19. srpna 2010, 05:55

Potravinářská komora České republiky ztratila trpělivost s nejrůznějšími certifikacemi a známkami, které výrobci umísťují na své produkty, aby deklarovali nejrůznější benefity těchto produktů - jejich zdravotní nezávadnost nebo bio původ.

Autor: Luděk Vycpálek

Ve většině případů se ovšem jedná o loga nebo certifikace, které výrobku uděluje sám výrobce anebo účelně sestavené programy čistě komerčního charakteru.

Trpělivost Potravinářské komoře, která je propagátorem jediného způsobu značení nutriční vyváženosti - takzvané nutriční bubliny GDA, došla v průběhu tohoto týdne, kdy vydala tiskovou zprávu, ostře kritizující obdobné postupy.

Překvapivý byl ovšem cíl, který si Potravinářská komora zvolila. Vystoupila totiž proti mezinárodně uznávané certifikaci „Vím, co jím“, která vychází a rozšiřuje právě zmíněnou nutriční bublinu GDA.

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče