Potravinářská komora kritizuje oblíbený marketingový nástroj - nepodložené certifikace na obalech výrobků

19. srpna 2010, 05:55 - RaTP, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
19. srpna 2010, 05:55

Potravinářská komora České republiky ztratila trpělivost s nejrůznějšími certifikacemi a známkami, které výrobci umísťují na své produkty, aby deklarovali nejrůznější benefity těchto produktů - jejich zdravotní nezávadnost nebo bio původ.

Autor: Luděk Vycpálek

Ve většině případů se ovšem jedná o loga nebo certifikace, které výrobku uděluje sám výrobce anebo účelně sestavené programy čistě komerčního charakteru.

Trpělivost Potravinářské komoře, která je propagátorem jediného způsobu značení nutriční vyváženosti - takzvané nutriční bubliny GDA, došla v průběhu tohoto týdne, kdy vydala tiskovou zprávu, ostře kritizující obdobné postupy.

Překvapivý byl ovšem cíl, který si Potravinářská komora zvolila. Vystoupila totiž proti mezinárodně uznávané certifikaci „Vím, co jím“, která vychází a rozšiřuje právě zmíněnou nutriční bublinu GDA.

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče