Potravinářská komora kritizuje oblíbený marketingový nástroj - nepodložené certifikace na obalech výrobků

19. srpna 2010, 05:55 - RaTP, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
19. srpna 2010, 05:55

Potravinářská komora České republiky ztratila trpělivost s nejrůznějšími certifikacemi a známkami, které výrobci umísťují na své produkty, aby deklarovali nejrůznější benefity těchto produktů - jejich zdravotní nezávadnost nebo bio původ.

Autor: Luděk Vycpálek

Ve většině případů se ovšem jedná o loga nebo certifikace, které výrobku uděluje sám výrobce anebo účelně sestavené programy čistě komerčního charakteru.

Trpělivost Potravinářské komoře, která je propagátorem jediného způsobu značení nutriční vyváženosti - takzvané nutriční bubliny GDA, došla v průběhu tohoto týdne, kdy vydala tiskovou zprávu, ostře kritizující obdobné postupy.

Překvapivý byl ovšem cíl, který si Potravinářská komora zvolila. Vystoupila totiž proti mezinárodně uznávané certifikaci „Vím, co jím“, která vychází a rozšiřuje právě zmíněnou nutriční bublinu GDA.

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít