Poštovní spořitelna atakuje konkurenci

17. října 2005, 00:00 - (pb)
17. října 2005, 00:00

AKTUÁLNĚPoštovní spořitelna (PS) se do roku 2015, tedy za deset let, chce stát finanční jedničkou pro drobnou klientelu. Tento ambiciózní plán zveřejnili minulý týden představitelé PS a ČSOB, která je její mateřskou společností.

AKTUÁLNĚ

Poštovní spořitelna (PS) se do roku 2015, tedy za deset let, chce stát finanční jedničkou pro drobnou klientelu. Tento ambiciózní plán zveřejnili minulý týden představitelé PS a ČSOB, která je její mateřskou společností. V rámci skupiny ČSOB se PS bude profilovat více než dosud jako samostatná společnost, zavádět nové produkty (například hypotéky) i služby (mobilní finanční poradci a podobně). Hodlá také více oslovovat netradiční zákaznické skupiny (zdravotně postižení, neziskové organizace). PS má dnes dva miliony klientů, na trhu depozit a půjček se podílí 9,8 a 1,3 procenty. Do deseti let hodlá počet zákazníků zvýšit o 50 procent, na trhu depozit a úvěrů zvýšit podíl na 18, respektive 10 procent.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče