Poštovní spořitelna atakuje konkurenci

17. října 2005, 00:00 - (pb)
17. října 2005, 00:00

AKTUÁLNĚPoštovní spořitelna (PS) se do roku 2015, tedy za deset let, chce stát finanční jedničkou pro drobnou klientelu. Tento ambiciózní plán zveřejnili minulý týden představitelé PS a ČSOB, která je její mateřskou společností.

AKTUÁLNĚ

Poštovní spořitelna (PS) se do roku 2015, tedy za deset let, chce stát finanční jedničkou pro drobnou klientelu. Tento ambiciózní plán zveřejnili minulý týden představitelé PS a ČSOB, která je její mateřskou společností. V rámci skupiny ČSOB se PS bude profilovat více než dosud jako samostatná společnost, zavádět nové produkty (například hypotéky) i služby (mobilní finanční poradci a podobně). Hodlá také více oslovovat netradiční zákaznické skupiny (zdravotně postižení, neziskové organizace). PS má dnes dva miliony klientů, na trhu depozit a půjček se podílí 9,8 a 1,3 procenty. Do deseti let hodlá počet zákazníků zvýšit o 50 procent, na trhu depozit a úvěrů zvýšit podíl na 18, respektive 10 procent.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče