Postižení lidé odvádějí kvalitní práci, upozorňuje kampaň

03. ledna 2012, 22:56 - Dalibor Dostál
03. ledna 2012, 22:56

Svoji první celostátní kampaň zaměřenou na propagaci ochranné známky "Práce postižených" odstartoval v lednu Nadační fond pro podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením (NFOZP). Kampaň nazvaná „No a co?!“ má širokou veřejnost upozornit na vysoce kvalitní práci lidí se zdravotním postižením.

 Foto: Profimedia

„Lidé v kampani otevřeně přiznávají své konkrétní zdravotní postižení - to je sice významné, ovšem nijak neovlivňuje kvalitu a konkurenceschopnost jejich výsledné práce. Tito lidé od nás nepotřebují dary, ale férovou pracovní příležitost a poptávku po jejich výrobcích či službách – dokáží pak být soběstační,“ říká ředitelka nadačního fondu Hana Potměšilová.

Protagonisté kampaně jsou skuteční zaměstnanci, kteří v životě bojují s různými typy zdravotního handicapu – nejedná se tedy o žádné najaté herce. Jde většinou o pracovníky firem, které jsou držiteli ochranné známky Práce postižených. Jedna z protagonistek kampaně, paní Hana Klírová, je dokonce  vítězkou soutěže „OZP Zaměstnanec roku 2011“, kterou nadační fond vyhlašuje. 

Ochranná známka Práce postižených, která je součástí Národní politiky kvality, je po přísném posuzování udělována na dva roky zaměstnavatelům, kteří alespoň ze 75 procent zaměstnávají zdravotně postižené občany, kteří i přes svůj handicap vytvářejí stejně kvalitní výrobky a služby, jako „zdraví“ lidé.  „Důraz na kvalitu výrobků či služeb je zde klíčový,“ dodává Hana Potměšilová.

V současnosti je držitelem známky již více než 30 firem. Známka si klade za cíl zaměstnavatele podporovat v oblasti poptávky na trhu - pomáhá tak vytvářet a udržovat pracovní místa pro zdravotně postižené.

Kampaň rovněž upozorňuje na odkaz na nový katalog firem poskytujících prověřené náhradní plnění a internetový obchod s výrobky a službami, které nabízí portál ochranné známky www.pracepostizenych.cz. Tento e-shop garantuje klientům expedici objednaného zboží do 48 hodin od objednávky. Portál vytvořila a spravuje společnost Ergotep, která je sama držitelem ochranné známky Práce postižených.

Kampaň probíhá od ledna do března po celé České republice například v kinech, novinách, časopisech, dále na billboardech, zastávkách MHD, na internetu nebo třeba v čekárnách lékařů. Nafocení kampaně se bez nároku na honorář ujal Nikola Tačevski, uznávaný fotograf, který byl mnohokrát oceněn na různých mezinárodních festivalech.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Najděte si novou práci do září
Plná zaměstnanost v ČR: čím jsme si ji zasloužili?
Obtěžují vás nevyžádané telefonáty? Návod, jak se jim vyhnout
O 20 % víc než loni: ceny bytů opět rostou
Mají Češi na elektromobil? Hyundai hodlá rozšířit dojezd až na 500 kilometrů
Auta
Povinné ručení: Jak na změnu smlouvy a snížení ceny
Galerie: Škoda Karoq se chlubí digitálním přístrojovým štítem. Taková věc tu ale byla už dávno
Nové BMW Z4 slibuje svobodu, ale počkáte si na ni až do jara 2018
Kouzlo bohaté sklizně: Zkusili jsme, jak se řídí moderní kombajn
Jeden Velorex 16/250 se dostal až do Chicaga. Teď je po renovaci a stojí přes 300 tisíc
Technologie
Tento týden podcast Cnews FM nebude
Co přinese Intel Coffee Lake do lowendu? Máme parametry Pentií, takt až 3,9 GHz
Povinné ručení: Jak na změnu smlouvy a snížení ceny
Intel už má 15W čtyřjádra pro notebooky v ceníku i s parametry, vydání je blízko
Na počítače míří nový Skype. Nebude to taková divočina jako mobilní verze
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít