Poradna

14. ledna 2008, 00:00 - Erich Handl
14. ledna 2008, 00:00

Jak klimatizovat showroom

Jak skloubit požadavky majitelů autosalonů na budovu s co největšími prosklenými výklady, ve kterých budou vidět automobily, a zároveň na dobré mikroklima ve vnitřním prostoru? Zeptali jsme se na to Ing. Miroslava Klímy z pražské společnosti C-KLIMA.

„Způsobů je několik, ale ne všechny jsou pro majitele autosalonu akceptovatelné. Prvořadý úkol architekta při projektování autosalonu je eliminovat průnik slunečního záření skrze prosklené plochy do vnitřního prostoru budovy. Přitom ale nesmí použít reflexní fólie a žaluzie, které by vedle průniku slunečního záření bránily také pohledu „kolemjdoucích“ (potenciálních zákazníků). Jedním z možných řešení jsou tzv. slunolamy, například prodloužená konstrukce střechy, která bude při slunečním svitu vytvářet stín po celém obvodu budovy.“

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče