Poradna

14. ledna 2008, 00:00 - Erich Handl
14. ledna 2008, 00:00

Jak klimatizovat showroom

Jak skloubit požadavky majitelů autosalonů na budovu s co největšími prosklenými výklady, ve kterých budou vidět automobily, a zároveň na dobré mikroklima ve vnitřním prostoru? Zeptali jsme se na to Ing. Miroslava Klímy z pražské společnosti C-KLIMA.

„Způsobů je několik, ale ne všechny jsou pro majitele autosalonu akceptovatelné. Prvořadý úkol architekta při projektování autosalonu je eliminovat průnik slunečního záření skrze prosklené plochy do vnitřního prostoru budovy. Přitom ale nesmí použít reflexní fólie a žaluzie, které by vedle průniku slunečního záření bránily také pohledu „kolemjdoucích“ (potenciálních zákazníků). Jedním z možných řešení jsou tzv. slunolamy, například prodloužená konstrukce střechy, která bude při slunečním svitu vytvářet stín po celém obvodu budovy.“

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče