Pořádek ve službě zákazníkům (I.)

18. listopadu 2003, 00:00 - admin
18. listopadu 2003, 00:00

Organizace znamená především pořádek. Udržovati pořádek je přední podmínkou racionelního využití těchto sil. Platí pro život všeobecně a platí to zvlášť pro obchod, který je moderním bojem o tento život. U prodavačů: Je mnoho prodavačů, kteří se dobře nevyznají ve zboží, jež prodávají.

INSPIRACE Z I. REPUBLIKY

Proto nedovedou vyzvednouti jeho výhody, nedovedou zákazníkovi prodati to, co si přeje. Zákazník, jenž brzy zpozoruje nedostatečné odborné znalosti obsluhujícího personálu, ztrácí k obchodu důvěru a vyhledá si zpravidla spolehlivější pramen nákupu. Pro prodavače, který je posledním článkem mezi výrobcem a spotřebitelem, je zvlášť důležitý pořádek. Jak by mohl prodavač plniti toto důležité poslání, kdyby nedostatečnými znalostmi nebo přípravou nemohl obsloužiti zákazníka tak, jak toho vyžadují moderní zásady obchodu? Jak může spolehlivě posloužiti zákazníkovi, neví-li, kam sáhnout pro žádané zboží, určitou značku, barvu, velikost? Musí-li zákazník čekat a musí-li mnohdy čekat zbytečně? Platí-li pro vás přísloví „Čas jsou peníze“, nezapomínejte, že platí i pro zákazníka. Olupujete-li jej o část jeho času - peněz, nutíte jej bězděky, aby platil za vaši službu dráže, než jinde.

Podle časopisu Průkopník, 1936, Zlín

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče