Pořádek ve službě zákazníkům (I.)

18. listopadu 2003, 00:00 - admin
18. listopadu 2003, 00:00

Organizace znamená především pořádek. Udržovati pořádek je přední podmínkou racionelního využití těchto sil. Platí pro život všeobecně a platí to zvlášť pro obchod, který je moderním bojem o tento život. U prodavačů: Je mnoho prodavačů, kteří se dobře nevyznají ve zboží, jež prodávají.

INSPIRACE Z I. REPUBLIKY

Proto nedovedou vyzvednouti jeho výhody, nedovedou zákazníkovi prodati to, co si přeje. Zákazník, jenž brzy zpozoruje nedostatečné odborné znalosti obsluhujícího personálu, ztrácí k obchodu důvěru a vyhledá si zpravidla spolehlivější pramen nákupu. Pro prodavače, který je posledním článkem mezi výrobcem a spotřebitelem, je zvlášť důležitý pořádek. Jak by mohl prodavač plniti toto důležité poslání, kdyby nedostatečnými znalostmi nebo přípravou nemohl obsloužiti zákazníka tak, jak toho vyžadují moderní zásady obchodu? Jak může spolehlivě posloužiti zákazníkovi, neví-li, kam sáhnout pro žádané zboží, určitou značku, barvu, velikost? Musí-li zákazník čekat a musí-li mnohdy čekat zbytečně? Platí-li pro vás přísloví „Čas jsou peníze“, nezapomínejte, že platí i pro zákazníka. Olupujete-li jej o část jeho času - peněz, nutíte jej bězděky, aby platil za vaši službu dráže, než jinde.

Podle časopisu Průkopník, 1936, Zlín

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče