Pomatené dotace

02. ledna 2006, 00:00 - Stanislav Roubal
02. ledna 2006, 00:00

Hlasy čtenářů Jsem velmi rád, že Profit nepropadl masovému šílenství jako ostatní média kolem investice automobilky Huyndai v Nošovicích. Jako časopis pro malé a střední podnikatele jste tomu věnovali takový prostor, jaký si zaslouží.

**Hlasy čtenářů

Jsem velmi rád, že Profit nepropadl masovému šílenství jako ostatní média kolem investice automobilky Huyndai v Nošovicích. Jako časopis pro malé a střední podnikatele jste tomu věnovali takový prostor, jaký si zaslouží. Čekal jsem, že už naši politici ČSSD i ODS prozřeli a uvědomili si, jak strašně krátkozraké je lákání takhle velkých investorů za cenu obrovských výdajů, deformace právních předpisů i ničení životního prostředí. Bohužel, volby se blíží a všichni jsou najednou jedna velká rodina, která udělá všechno pro přilákání investora. A tak dáme stovky milionů korun, abychom zaměstnali nějakých 3000 lidí - kdoví jestli. Místo aby se konečně zlepšily podmínky pro menší domácí podnikatele. Menší odvody, jednodušší administrativa, lepší dopravní dostupnost a tak dále a tak dále. Určitě jde o víc než 3000 lidí, kteří by se díky rozvoji tuzemských firem lépe zaměstnali. Nic proti vstupu automobilky. Ale proč ji sem lákat nějakými příspěvky? Ať si tu klidně podnikají, ale ať mají stejné podmínky jako jakákoliv jiná firma. A hlavně ať dodržují zdejší zákony. Místo toho, abychom jim nabídli investiční zónu v Mošnově, kde je letiště, povede tudy dálnice a je to v blízkosti Ostravy, jim na zlatém tácu servírujeme dosud nezastavěnou zemědělskou půdu v kraji, kde je zatím čistá příroda a kterou automobilka a kamiony jenom zničí. Je to strašně krátkozraké. Za pár let tu po nich zbude jen zničená krajina a zničení malí podnikatelé. Čekám na vládu, která dohlédne dál než k nejbližším volbám. Když jsem nedávno chtěl založit druhou výrobní provozovnu, musel jsem na obecní úřad přinést asi 30 potvrzení a razítek. A to jsem chtěl podnikat v rozpadlé továrně po sudetských Němcích, která je ostudou obce.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Nejzadluženější státy světa
Když v cizině nabouráme, nebo nám auto ukradnou
Srovnaní cen potravin, nápojů a taxi v nejoblíbenějších dovolenkových destinacích
3x z poradny: vytýkací dopis, jak čerpat dovolenou, daň z příjmu
Státní dluh USA, Činy, Ruska a dalších zemí. Kolik dluží domácnosti a firmy?
Auta
Retro na neděli: Dixi DA-1 3/15 slaví 90 let jako vůbec…
10 nejrizikovějších ojetin, kterým je lepší se zdaleka vyhnout
Audi, BMW a Mercedes upraví software milionům starších dieselů. Kvůli emisím
Nástupce Bugatti Chiron bude muset přejít na elektřinu. Bez ní by už nezrychlil
Test motocyklu BMW S 1000 XR: Superbike na chůdách
Technologie
Archos 50 Saphir: odolný obrněnec s velkým akumulátorem (recenze)
AMD neotevře kód své analogie Intel ME. Secure Processor zůstane „blackboxem“
Mapy.cz pro Android jsou kompletně offline včetně plánování tras
10 nejrizikovějších ojetin, kterým je lepší se zdaleka vyhnout
Intel se po IoT stahuje i z nositelné elektroniky. Celé oddělení tento měsíc zrušil
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít