Pojišťovna láká nové dárce krve

08. března 2011, 15:29 - Naděžda Kubalíková
08. března 2011, 15:29

ČPZP

Získání nových dárců krve je hlavním cílem charitativní kampaně, kterou připravuje Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP). Akce má název Voda živá a během čtyř měsíců zamíří nejméně do deseti měst v celé České republice. „Touto akcí bychom chtěli pomoci nemocnicím získat nové dárce krve. Jde o dobročinný projekt, který nepřímo může pomoci zachránit lidské životy a zároveň zvýšit pozitivní vnímání naší zdravotní pojišťovny,“ uvedl ředitel marketingu a prodeje ČPZP Vladimír Matta. Akce se rozjede 28. března v Transfúzní stanici a krevní bance při Fakultní nemocnici v Brně, kde potrvá do 1. dubna. Závěr kampaně se plánuje na konci června.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít