Pojišťovna láká nové dárce krve

08. března 2011, 15:29 - Naděžda Kubalíková
08. března 2011, 15:29

ČPZP

Získání nových dárců krve je hlavním cílem charitativní kampaně, kterou připravuje Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP). Akce má název Voda živá a během čtyř měsíců zamíří nejméně do deseti měst v celé České republice. „Touto akcí bychom chtěli pomoci nemocnicím získat nové dárce krve. Jde o dobročinný projekt, který nepřímo může pomoci zachránit lidské životy a zároveň zvýšit pozitivní vnímání naší zdravotní pojišťovny,“ uvedl ředitel marketingu a prodeje ČPZP Vladimír Matta. Akce se rozjede 28. března v Transfúzní stanici a krevní bance při Fakultní nemocnici v Brně, kde potrvá do 1. dubna. Závěr kampaně se plánuje na konci června.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče