Pojišťovna láká nové dárce krve

08. března 2011, 15:29 - Naděžda Kubalíková
08. března 2011, 15:29

ČPZP

Získání nových dárců krve je hlavním cílem charitativní kampaně, kterou připravuje Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP). Akce má název Voda živá a během čtyř měsíců zamíří nejméně do deseti měst v celé České republice. „Touto akcí bychom chtěli pomoci nemocnicím získat nové dárce krve. Jde o dobročinný projekt, který nepřímo může pomoci zachránit lidské životy a zároveň zvýšit pozitivní vnímání naší zdravotní pojišťovny,“ uvedl ředitel marketingu a prodeje ČPZP Vladimír Matta. Akce se rozjede 28. března v Transfúzní stanici a krevní bance při Fakultní nemocnici v Brně, kde potrvá do 1. dubna. Závěr kampaně se plánuje na konci června.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Česko - nová brána japonských investic do EU?
Paradoxy životního pojištění: Češi se bojí úrazů, největším rizikem jsou ale nemoci
8 mýtů o zdravotním pojištění
Kolik stojí dítě v první, druhé a třetí třídě
Ceny nemovitostí rostou a hovoří se i o realitní bublině. Je na čase prodat investiční byt?
Auta
Ferrari Portofino nahrazuje Californii. Má čtyři sedačky a…
Harley-Davidson drasticky překopal nabídku, Dyna a Softail splynuly v novou řadu
Hyundai i30 N: Krátké svezení s dalším korejským dítětem Alberta Biermanna
Z nuly na 161 km/h za 3,8 s? Už za tři roky si takové auto budete moci koupit
Galerie na středu: 10 fascinujících traktorů, kvůli kterým se budete chtít stát zemědělcem
Technologie
Budoucí mobily budou mít vzadu hned tři velké objektivy
Zoner Photo Studio bylo příliš levné, proto tvůrci u verze X zavedli předplatné
Internet si při zatmění Slunce ulevil. Američané vyšli ven a koukali na oblohu
Asus uvádí monitory s technologií ELMB. Low motion blur konečně i pro LCD s FreeSync
Bixby je u nás dřív než Cortana. Samsung v Česku spustil hlasového asistenta
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít