Pojišťovna láká nové dárce krve

08. března 2011, 15:29 - Naděžda Kubalíková
08. března 2011, 15:29

ČPZP

Získání nových dárců krve je hlavním cílem charitativní kampaně, kterou připravuje Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP). Akce má název Voda živá a během čtyř měsíců zamíří nejméně do deseti měst v celé České republice. „Touto akcí bychom chtěli pomoci nemocnicím získat nové dárce krve. Jde o dobročinný projekt, který nepřímo může pomoci zachránit lidské životy a zároveň zvýšit pozitivní vnímání naší zdravotní pojišťovny,“ uvedl ředitel marketingu a prodeje ČPZP Vladimír Matta. Akce se rozjede 28. března v Transfúzní stanici a krevní bance při Fakultní nemocnici v Brně, kde potrvá do 1. dubna. Závěr kampaně se plánuje na konci června.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče