Pojistit se lze už i telefonicky

14. listopadu 2005, 00:00 - TOMÁŠ JOHÁNEK
14. listopadu 2005, 00:00

POJIŠŤOVNA CALLIN Prodej takzvaného povinného ručení po telefonu nabízí od září společnost Callin. Je tak již devátou firmou na českém trhu, u které lze toto pojištění sjednat. Na český trh dorazil nový fenomén, kterým jsou telefonické pojistky. Jde o trend, který přichází ze zahraničí, kde se stává velmi oblíbeným.

POJIŠŤOVNA CALLIN Prodej takzvaného povinného ručení po telefonu nabízí od září společnost Callin. Je tak již devátou firmou na českém trhu, u které lze toto pojištění sjednat.

Na český trh dorazil nový fenomén, kterým jsou telefonické pojistky. Jde o trend, který přichází ze zahraničí, kde se stává velmi oblíbeným. Svědčí o tom dynamický nárůst jeho prodeje ve vyspělých zemích Evropy. Například vNěmecku se počet pojistek prodaných pomocí přímých kanálů, zejména po telefonu, za poslední roky téměř ztrojnásobil a přesáhl 15 procent z celkového počtu pojistek.

Výhody prodeje pojištění po telefonu nebo internetu jsou dány zejména tím, že klient nemusí vážit cestu do pojišťovny. Vše vyřídí po telefonu a hned od druhého dne je výhodně pojištěn. Navíc prodej přímými distribučními kanály s sebou nese nižší náklady než provoz klasických poboček nebo využívání obchodních zástupců, takže pojistky mohou být pro klienty i cenově výhodnější.

PRO SOUKROMÉ OSOBY I PRO FIRMY

Podle ředitele úseku vzniku pojištění společnosti Callin Karla Žáka je „telefonické“ povinné ručení určeno jak pro soukromé osoby, tak pro menší firmy s vozovým parkem do 10 vozidel. „Jsme schopni pojistit všechny typy vozidel s výjimkou nákladních vozidel nad 3,5 tuny, tahačů, návěsů a autobusů,“ informoval Žák.

Zdůraznil, že pojištění Callin využívá principů segmentace, která dovoluje přizpůsobit cenu povinného ručení rizikovosti různých skupin zákazníků. Smlouvy uzavřené prostřednictvím Callin spravuje a škody likviduje Česká pojišťovna.

JEDNODUCHOST NADE VŠE

Uzavření povinného ručení po telefonu je jednoduché. Stačí si připravit velký technický průkaz, zavolat na příslušné telefonní číslo a kompletní pojištění je uzavřeno do deseti minut. Pojistka je platná od počátku následujícího dne.

Stejně jako většina klasických pojišťoven nabízí i Callin bonus za roky jízdy bez nehody. V praxi to pak vypadá tak, že mimopražský řidič starší 30 let zaplatí při sjednání povinného ručení po telefonu za vůz v kategorii od 1000 do 1350 cm3 celkem 2819 korun, v případě maximálního bonusu za šest let bez nehody pak částku od 1973 korun.

POD KŘÍDLY PPF

Callin získala licenci nevýhradního pojišťovacího agenta teprve letos v srpnu. Pojištění odpovědnosti za škody způsobené provozem motorového vozidla je prvním produktem firmy, která chce v brzké době přijít s dalšími pojistnými produkty, jako je havarijní pojištění, cestovní pojištění, pojištění domácnosti či pojištění odpovědnosti, které bude možné rovněž uzavírat po telefonu nebo internetu.

„Naším cílem je stát se dominantním prodejcem pojištění prostřednictvím těchto přímých kanálů,“ uvedl Žák. Přímým vlastníkem firmy Callin je nizozemská společnost CP Strategic Investments, která patří do skupiny PPF.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče