Pojištění flotil - jednoznačně na míru

30. dubna 2007, 00:00 - MARTINA MARTINOVIČOVÁ
30. dubna 2007, 00:00

ČLEN PŘEDSTAVENSTVA A NÁMĚSTEK GENERÁLNÍHO ŘEDITELE KOOPERATIVY MARTIN DIVIŠ: I při sjednávání pojištění flotil, tedy vozových parků firem, lze sjednat pojištění na míru. Důležitá není jen cena, ale i další podmínky pojištění. Na co zejména by měl podle vás dbát manažer při pojišťování firemních vozidel?

ČLEN PŘEDSTAVENSTVA A NÁMĚSTEK GENERÁLNÍHO ŘEDITELE KOOPERATIVY MARTIN DIVIŠ: I při sjednávání pojištění flotil, tedy vozových parků firem, lze sjednat pojištění na míru. Důležitá není jen cena, ale i další podmínky pojištění.

Na co zejména by měl podle vás dbát manažer při pojišťování firemních vozidel?

Myslím, že dobrý manažer by měl detailně prozkoumat nabídky na trhu a všechny jejich aspekty. Jinými slovy - nejen za kolik je možné firemní vozidla pojistit, ale dívat se i na to, jak pojišťovna klienty hodnotí, k čemu všemu přihlíží, jaké dává benefity a podobně. Cena by rozhodně neměla být jediným vodítkem.

Myslíte si tedy, že individuální přístup ke klientovi je dnes tím faktorem, který určuje úspěch na trhu? Je to jeden z klíčových faktorů. Není to ale jediné hledisko -je třeba velmi dbát na individuální přístup ke každému klientovi, avšak přitom klást důraz na to, aby veškerá komunikace byla hladká a administrativní náročnost minimální. Považujete za správný přístup zodpovědné firmy, které se o svá vozidla starají, nějak motivovat či zvýhodnit? Určitě by měli být dobří a zodpovědní majitele a správci flotil motivováni a zvýhodňováni, stejně jako se to dělá v retailovém pojištění, kde každá pojišťovna umí ocenit dobré řidiče. Když se bude firma o své vozy starat, znamená to, že jak v té konkrétní flotile, tak celkově na silnicích ubude dopravních nehod. A to je něco, co samozřejmě chceme a umíme ocenit. Jak se liší jednotlivé přístupy ke klientům z hlediska způsobů zúčtování?

Nejlépe to asi vysvětlím na příkladě - Kooperativa nabízí tři různé programy pojištění flotil a s nimi souvisejí různé druhy administrace a účtování. Jeden pro menší vozové parky nebo klienty, kteří chtějí sjednat individuální podmínky pojištění pro každé vozidlo. Další pro větší firmy, které chtějí mít detailní přehled o platbách za každý svůj vůz, a konečně speciální produkt, který nabízí jednoduchý systém účtování. Ten je určen větším firmám, které preferují jednoduchou správu plateb i pojistné smlouvy.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče