Pojištění flotil - jednoznačně na míru

30. dubna 2007, 00:00 - MARTINA MARTINOVIČOVÁ
30. dubna 2007, 00:00

ČLEN PŘEDSTAVENSTVA A NÁMĚSTEK GENERÁLNÍHO ŘEDITELE KOOPERATIVY MARTIN DIVIŠ: I při sjednávání pojištění flotil, tedy vozových parků firem, lze sjednat pojištění na míru. Důležitá není jen cena, ale i další podmínky pojištění. Na co zejména by měl podle vás dbát manažer při pojišťování firemních vozidel?

ČLEN PŘEDSTAVENSTVA A NÁMĚSTEK GENERÁLNÍHO ŘEDITELE KOOPERATIVY MARTIN DIVIŠ: I při sjednávání pojištění flotil, tedy vozových parků firem, lze sjednat pojištění na míru. Důležitá není jen cena, ale i další podmínky pojištění.

Na co zejména by měl podle vás dbát manažer při pojišťování firemních vozidel?

Myslím, že dobrý manažer by měl detailně prozkoumat nabídky na trhu a všechny jejich aspekty. Jinými slovy - nejen za kolik je možné firemní vozidla pojistit, ale dívat se i na to, jak pojišťovna klienty hodnotí, k čemu všemu přihlíží, jaké dává benefity a podobně. Cena by rozhodně neměla být jediným vodítkem.

Myslíte si tedy, že individuální přístup ke klientovi je dnes tím faktorem, který určuje úspěch na trhu? Je to jeden z klíčových faktorů. Není to ale jediné hledisko -je třeba velmi dbát na individuální přístup ke každému klientovi, avšak přitom klást důraz na to, aby veškerá komunikace byla hladká a administrativní náročnost minimální. Považujete za správný přístup zodpovědné firmy, které se o svá vozidla starají, nějak motivovat či zvýhodnit? Určitě by měli být dobří a zodpovědní majitele a správci flotil motivováni a zvýhodňováni, stejně jako se to dělá v retailovém pojištění, kde každá pojišťovna umí ocenit dobré řidiče. Když se bude firma o své vozy starat, znamená to, že jak v té konkrétní flotile, tak celkově na silnicích ubude dopravních nehod. A to je něco, co samozřejmě chceme a umíme ocenit. Jak se liší jednotlivé přístupy ke klientům z hlediska způsobů zúčtování?

Nejlépe to asi vysvětlím na příkladě - Kooperativa nabízí tři různé programy pojištění flotil a s nimi souvisejí různé druhy administrace a účtování. Jeden pro menší vozové parky nebo klienty, kteří chtějí sjednat individuální podmínky pojištění pro každé vozidlo. Další pro větší firmy, které chtějí mít detailní přehled o platbách za každý svůj vůz, a konečně speciální produkt, který nabízí jednoduchý systém účtování. Ten je určen větším firmám, které preferují jednoduchou správu plateb i pojistné smlouvy.

Mohlo by vás zajímat

Finance
ČNB reguluje výši hypoték. Kolik mohou banky půjčovat v zahraničí?
Vyřizování dětského pasu nenechávejte na poslední chvíli. Rychlopas se prodraží.
Praktický návod: jak začít s bitcoinem – výběr vhodné peněženky
EU: Jak vysoké je zdanění práce u podprůměrných mezd?
Macron ve stopách Babiše
Auta
Prohlédli jsme si nový Opel Grandland X. Jak prostorný je…
Škoda vyrobila už šest milionů Octavií
Na prodej je krásná Škoda 130 RS. Její cena vás ale pravděpodobně nepotěší
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid jezdí za 1,4 litru na 100 km
Škoda Citigo má i po faceliftu pořád co nabídnout (první jízdní dojmy)
Technologie
Tip: Jak skrýt ikonu Windows Defenderu v oznamovací oblasti? [Windows 10]
Ve Windows Storu se objevil neoficiální, ale funkcemi nabitý klient pro Google Play Music
Objevily se těžní verze Radeonů Polaris. Na trh se vrací RX 470, někdy i s výstupy
Den D přišel. Evropská komise udělila Googlu rekordní pokutu 2,42 miliardy eur
Legendární John Romero prodává Dooma II. Na diskety se vám i podepíše
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít