Podpoříme turistický ruch pomocí médií

06. února 2006, 00:00 - RENATA BARTOŠKOVÁ
06. února 2006, 00:00

VERONIKA VÁŇOVÁ (AGENTURA CZECHTOURISM): Agentura CzechTourism připravila nový projekt s názvem Mediální podpora domácího cestovního ruchu. Finančně jej podpoří Evropská unie.

VERONIKA VÁŇOVÁ (AGENTURA CZECHTOURISM): Agentura CzechTourism připravila nový projekt s názvem Mediální podpora domácího cestovního ruchu. Finančně jej podpoří Evropská unie. * Jak vznikla myšlenka projektu Mediální podpora domácího cestovního ruchu?

Mediální podporu jsme v menším rozsahu dělali už dříve. Spolupracovali jsme s celostátními deníky, dělali jsme internetové stránky pro jednotlivé turistické regiony. Měli jsme ovšem daleko menší rozpočet. Tento projekt je financován z fondů Evropské unie. Jedná se o první takto rozsáhlou centrálně vedenou mediální akci, která má obsáhnout celou Českou republiku.

* Co je cílem projektu?

Účelem je podpořit rozvoj domácího cestovního ruchu prostřednictvím rozsáhlé mediální kampaně. Výsledkem bude konkrétní nabídka jednotlivých příležitostí a atraktivit pro turisty. Chtěli bychom upozorňovat i na příležitosti, které jsou mimo hlavní letní a zimní turistickou sezonu. Mám na mysli příležitosti k celoročnímu vyžití, prodlouženým víkendům nebo firemním akcím.

* Jakým způsobem informujete obce o možnosti se projektu účastnit?

První informace jsme podávali na veletrhu Regiontour v Brně. Od té doby probíhají semináře v různých městech. (o semináři v Českých Budějovicích informujeme na straně 58 - pozn. red.). Na seminářích informujeme o možnostech spolupráce, sbíráme podněty, náměty a inspirace. Termíny seminářů jsou zveřejněny na webových stránkách agentury CzechTourism, informujeme o nich také prostřednictvím inzerátů v tisku a kontaktujeme města, obce, turistické regiony a podnikatelské subjekty.

*** Kdy se projekt objeví v médiích?

Všechny semináře se uskuteční do konce března a mediální kampaň bude probíhat od května 2006 do dubna 2007. Nejvíce prostoru k prezentaci jednotlivých oblastí bude na internetu.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče