Podpora cestování po Česku

06. února 2006, 00:00 - (ner)
06. února 2006, 00:00

Zhruba sto účastníků semináře Mediální podpora domácího cestovního ruchu v České republice se na Krajském úřadě v Českých Budějovicích seznámilo se stejnojmenným projektem, který za finanční pomoci z programu Strop realizuje agentura CzechTourism.

Zástupci jihočeských měst nebo infocenter diskutovali o možnostech jak přesvědčit obyvatele Česka, aby nejezdili na hlavní dovolenou k moři a své peníze raději utráceli doma. Hovořilo se také o plánované mediální kampani, která by měla zájem o tuzemské cestování oživit. Jihočeši však připomněli, že není možné propagovat region, jehož hranice nejsou dány. A rovněž nelze propagovat region bez loga, protože turista vnímá hlavně značku.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče