Podniky v Pardubickém kraji

28. února 2005, 00:00 - Michal Rabas hejtman Pardubického kraje
28. února 2005, 00:00

hlasy čtenářů V části rozhovoru o Pardubickém kraji (Profit č. 6/2005, strana 33) jsem se dopustil drobného omylu, který bych rád napravil. Šlo o odpověď na dotaz, jaký vliv má struktura kraje na fungování ekonomiky. Zasílám proto upřesněnou verzi: "V Třemošnici byly závody těžkého strojírenství, které se po revoluci transformovaly, vznikla z nich menší firma.

hlasy čtenářů

V části rozhovoru o Pardubickém kraji (Profit č. 6/2005, strana 33) jsem se dopustil drobného omylu, který bych rád napravil. Šlo o odpověď na dotaz, jaký vliv má struktura kraje na fungování ekonomiky. Zasílám proto upřesněnou verzi:

„V Třemošnici byly závody těžkého strojírenství, které se po revoluci transformovaly, vznikla z nich menší firma. A místní lidé, kteří byli zvyklí chodit do fabriky, na jedno místo, se obtížně srovnávají s nutností dojíždět za prací někam jinam. Ale není to jen Třemošnicko, potíže jsou všude, kde dříve fungovaly velké firmy. Klasickým příkladem je už zmíněná Transporta Chrudim. Podnik byl nešťastně zprivatizován, v návaznosti na to vznikla celá řada drobných firmiček. Transporta byla dříve největším podnikem na Chrudimsku, ale dnes už nefunguje. Podobným případem jsou Poličské strojírny, které se však transformovaly do menšího podniku, avšak výrazně úspěšnějšího než v minulosti.“

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče