Podnikatelský mýtus

15. března 2004, 00:00 - Zdeněk Kubín
15. března 2004, 00:00

Michael E. Gerber Objevná a neobyčejná kniha, tak se dá charakterizovat práce kalifornského autora E. Gebera s podtitulem "Proč většina malých firem do roka zkrachuje a co proti tomu dělat?".

KNIŽNÍ TIP Michael E. Gerber

Objevná a neobyčejná kniha, tak se dá charakterizovat práce kalifornského autora E. Gebera s podtitulem „Proč většina malých firem do roka zkrachuje a co proti tomu dělat?“. Neotřelou formou, zaměřením i pronikavostí autorského pohledu, osobitým stylem, bohatým a živým jazykem, lidskou hloubkou a přesvědčivou silou konkrétních příkladů rozptyluje tradiční nedorozumění, která často obklopují založení a podnikatelský rozvoj úspěšné malé firmy. Provází nás životními fázemi podniku od jeho „dětských“ let přes obtíže a bolesti růstu a dospívání až po období zralosti a ukazuje nástrahy těchto vývojových etap i důvody, proč tak vysoké procento nově založených firem krachuje v prvních letech své existence. Především pak ukazuje, jak se vyhnout nepříjemným chybám a tragickým omylům, které vedou ke zbytečnému plýtvání zdroji, k deziluzi a zklamání, k finančním ztrátám a nakonec i k likvidaci firmy.

Nakladatelství Management Press, 2004, brožované, 223 stran

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít